kunnen ze zomaar iemand inschrijven op mijn adres

jef007
Berichten: 1679

Re: kunnen ze zomaar iemand inschrijven op mijn adres

#31 , 30 jun 2017 13:29

belastingen betalen door iemand die nergens is ingeschreven ?????????
wat een zever!!!!!!!!!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#32 , 30 jun 2017 23:04

Kan men in Dimona iemand invoeren als er geen adres van gekend is??

Tope
Berichten: 916

#33 , 01 jul 2017 08:03

De procedure voor vaststelling hoofdverblijfplaats moet uiteraard correct en conform de wet gebeuren. Indien de zaken met de inspecteur zijn verlopen zoals u schetst dan zou die op zijn minst een stevige uitbrander van zijn diensthoofd mogen krijgen.

Wees u er wel van bewust dat indien uw vriend bij u gedomicilieerd wordt het een heel stuk moeilijker zal zijn om hem buiten te zetten indien dat nodig mocht blijken en dat indien er schulden mochten zijn (waarvan u mogelijk niet op de hoogte bent), het niet evident is uw goederen in het appartement volledig te beschermen tegen uitvoeringsmaatregelen. Het is uiteraard uw zaak en uw beslissing maar ik zou u adviseren om goed na te kijken hoe het komt dat hij in zijn huidige situatie zit en waarom niemand uit zijn familie een domiciliëring toestaat of hij geen referentieadres bij het OCMW heeft gevraagd.
Zet alleen alles nog eens correct op een rijtje voordat je beslissingen neemt die zware gevolgen voor jou kunnen hebben.
Je kan nu nog niet voorzien hoe deze relatie gaat evolueren.
Dag in dag uit met elkaar samenleven is nog helemaal iets anders dan elkaar overwegend in het WE zien.
En sla zeker de raadgevingen van Xenophon niet in de wind.
Beter voorkomen dan genezen!

Reclame

Terug naar “Administratief recht”