auto inschrijven

megacabrio
Topic Starter
Berichten: 23

auto inschrijven

#1 , 29 mei 2017 18:41

Hallo; is het perfect mogelijk u auto inschrijven op iemand anders omdat ik in het brusselse woon en daar veel duurder is als in de vlaamderen.

Dank bij voorbaat Walter

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 29 mei 2017 18:53

Dat kan maar u moet wel de bestuurder doorgeven aan de verzekering, of je kan u helper ernstig in gevaar brengen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Franciscus
Berichten: 38587

#3 , 29 mei 2017 19:01

Ook de boetes komen dan op die andere zijn naam.
U kan zelf de verzekering afsluiten.

Reclame

Sirkii
Berichten: 5396

#4 , 29 mei 2017 20:08

BIV in Brussel is functie van fiscale PK. In Vlaanderen functie van CO2 uitstoot. Verschil dus enkel voor grote cylinderinhouden en lage CO2 emissie. Maw hybriedes uit het topsegment. Als ik alles correct interpreteer.

Kijk eerst je verzekering na. De meeste doen lastig als naam inschrijvingsbewijs niet overeenkomt met naam hoofdbestuurder. Mogelijks ben je je BM kwijt. Zelf zou k nooit op mijn naam de wagen van een ander inschrijven ....

basejumper
Berichten: 4617
Locatie: Diest

#5 , 30 mei 2017 15:25

Het is nooit een goed idee puur om fiscale redenen de realiteit te vedraaien. Mogelijk wijzigt die wetgeving op korte termijn. E,n als u derden inschakelt in een constructie heeft u die derden ook altijd nodig om er terug uit te raken. jezelf afhankelijk maken voor een paar honderd euro is zelden een goede keuze.
een echte vriend betrekken in fraude is dat evenmin.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Terug naar “Administratief recht”