pro deo

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

pro deo

#1 , 07 apr 2017 12:30

hallo iedereen

ik had een vraag ingediend om een pro deo te kunnen krijgen, maar deze word geweigerd omdat mijn samenstelling gezin te oud is

ik heb geen officieel adres

zijn er nog andere mogelijkheden om toch aan een pro deo te geraken?

grtoetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 07 apr 2017 14:56

Gezien geen officieel adres bent u administratief afgeschreven... een van de gevolgen is dat u als Belg een 'niet-inwoner' bent geworden.
Ga naar het OCMW van uw laatste wettelijk adres - deze 'kunnen' u daarin bijstaan.

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#3 , 02 jun 2017 14:19

vergeet het franciscus die doen niets voor mij
mijn ex heeft teveel hoge vriendjes rondlopen

mijn andere pro deo die 2 zaken voor mij moest doen en totaal niets deed doordat ik blijkbaar teveel zaagde ij de bjb hebben ze alles neergelegd en gezegd dat ik maar een nieuwe moet nemen

met als gevolg geen recente samenstelling gezin en geen geld want ik krijg mijn geld niet terug ondanks ik genoeg bewijzen bijbreng die aantonen dat ze niets doen en alles lieten vervallen
een vluchteling krijgt ook een pro deo en een hoger inkomen dan ik heb

grts

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 02 jun 2017 14:24

Tja als u dat denkt dat 'vriendjes' dat kunnen tegenhouden ....
PS u vertelt over verschillende topics alles in stukjes ...dan wordt het zeer moeilijk om enig correct antwoord te geven.
PS PS ga dan eens langs een www.caw.be uit uw omgeving.

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#5 , 17 jun 2017 20:08

franciscus die heb ik allemaal al gehad

zelfs de hoge pieten met hun goedbetaalde stoeltjes doen niets, reageren zelfs niet

bij het invullen voor een pro deo staat dit : buitengewone schuldenlast

wat wordt er aangenomen als buitengewone schuldenlast ?

grts

Franciscus
Berichten: 38583

#6 , 19 jun 2017 21:38

Dit al eens lezen:
http://economie.fgov.be/nl/binaries/rec ... 221467.pdf

Bij mijn weten zal een rechtbank geen rekening houden met vriendjes of zo.

Vermoedelijk bedoeld u dat uw attest verlopen is wegens te oud is maar bepaalde periode geldig.

Ga naar een www.caw.be die kunnen dan met uw gans verhaal voor zich u vermoedelijk beter info geven.

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#7 , 24 jun 2017 09:58

caw , ocmw ik heb alles al gehad hoor

één vd beste vrienden van mijn ex is de rechterhand van verhofstad

is dat hoog genoeg

grts

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#8 , 24 jun 2017 11:51

De realiteit is ietwat prozaïscher vermoed ik: u bent gewoon met niets in regel, vandaar dat men u niet kan helpen. Dat heeft niets met 'hoge vriendjes' te maken die zich zouden uitsloven om u te torpederen, liever dan op hun gemak thuis een glas wijn te drinken.

Ga naar het OCMW van uw laatste woonplaats, zoals Franciscus reeds aanraadde. Vraag hen u bij te staan met uw administratie, een referentie-adres etc.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

jef007
Berichten: 1679

#9 , 25 jun 2017 16:33

:lol: Verhofstadt heeft 2 linkerhanden

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#10 , 25 jun 2017 16:35

:lol: Verhofstadt heeft 2 linkerhanden
En 1 (hoge) piet. :lol: :lol: :lol:
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

jef007
Berichten: 1679

#11 , 25 jun 2017 16:55

u vergist zich : het is een blauw kanarievogeltje :lol: :lol:

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#12 , 13 jul 2017 13:23

hallo iedereen

ik krijg de zoveelste slag in mijn gezicht

na 5 mndn en niet gedaan te hebben krijg ik een mail van mijn pro deo advocaat dat deze geen tijd heeft en mijn zaak aan een andere doorgeeft

deze zaak is ondertussen hoogdringend art 1413 geworden gezien er 3w geleden een koopoptie getekend is

ik moet volledig een nieuwe aanvraag indienen met alle gevolgen van dien

zijn er andere opties?

Terug naar “Administratief recht”