eandis

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

eandis

#1 , 17 feb 2017 21:06

Deze maatschappij is bezig met kabel te leggen voor mijn oprit van mijn garage . Juist voor de oprit is een groot gat gemaakt om kabels aan elkaar te zetten . Dit had zijn einde om 16h op vrijdag . Het gat in de grond is beveiligd . Maar ..tot maandag in de voormiddag kan ik mijn garage niet meer uit . Kan eandis dat zo maar doen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 feb 2017 21:19

Heb je daar geen bericht van gekregen?

Normaal doen ze dit toch.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#3 , 17 feb 2017 21:36

Er is geen enkel overleg geweest . Waren mensen die enkel Pools spraken . Ze hadden minstens kunnen vragen of dat ik in het weekend ergens naar toe wilde . Het zal nu boswandeling worden .

Reclame

Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#4 , 18 feb 2017 15:16

078 35 35 00, nummer van eandis, meld hun dit en eis dat men binnen een uur of 2 een oplossing heeft of dat u anders klacht indient bij de politie

BloodNight
Berichten: 621

#5 , 19 feb 2017 16:15

En de politie.....zal niets doen.
Deze zullen u doorverwijzen naar Eandis of de rechtbank.
Politie is niet altijd een kant en klare oplossing.

Franciscus
Berichten: 38592

#6 , 20 feb 2017 14:59

Als u onmiddellijk had gebeld dan vermoedelijk wel. Nu is er een gat op de openbare weg en als dat een gevaar betekend of een hinder vb voor de brandweer - deze kan uw huis mogelijk niet bereiken - kan de politie wel optreden.
Waarom is dat gat niet enkele meters verder gemaakt of een plaat overgelegd.

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#7 , 21 feb 2017 16:36

Mijn auto met planken over gat buiten gebracht .(zelfwerk) In de buurt van mijn huis neergezet . Nu dinsdag 16h ...niets aan toestand gewijzigd .
Van de watergroep heb ik de laatste 5 dagen al 2x melding gehad dat ik 12h zonder leidingwater zou zitten . Er is altijd water geweest . De ene wacht waarschijnlijk op de andere om werken uit te voeren . Het staat hier vol van rode hekken met niet werkende lampen erop . Platen met 30km/h erop + werken in uitvoering . Het zal allemaal zijn tijd moeten hebben . Of ze hebben de politieke mensen nog niet betaald .

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#8 , 22 feb 2017 10:05

De telefoonnummers zijn onbereikbaar en betalend . Heb er mee bezig geweest . Op een mailklacht komt dit antwoord .
Bedankt om ons te contacteren over uw klacht.

Uw melding is heel belangrijk om onze dienstverlening continu te verbeteren. Wij hopen dat het door u gemelde ongemak beperkt blijft.

Wij hebben uw melding doorgegeven aan de betrokken dienst voor verder onderzoek. U ontvangt hierover binnen de twee weken meer informatie.

U kunt niet antwoorden op het verzendadres van deze e-mail. Vragen? Houd het referentienummer van uw klacht bij de hand en bel ons algemene nummer: 078 35 35 34.

Met vriendelijke groeten,

Terug naar “Administratief recht”