oplichting postbus adres bij ambshalve schrapping

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

oplichting postbus adres bij ambshalve schrapping

#1 , 22 sep 2016 18:47

ik wil jullie even verwittigen van oplichting

deze doen zich voor als zijnde dat ze je kunnen laten ontschrappen maar als ze je geld hebben ben je plots een heel raar geval wat ze nog nooit mee hebben gemaakt
gezien ik ambshalve geschrapt ben kan ik niet vliegen maar ik moet zelf naar Sofia( bulgarije) gaan( te voet??? ) om het daar io te laten brengen

ze houden je maanden ah lijntje en laten dan niets meer van zich horen

ze hebben ook een site en een gewone persoon denkt dan dat ze met het ocmw samen werken maar ze hebben niets met het ocmw of andere instellingen te maken het zijn gewoon oplichters

omde haverklap zitten ze zogezegd op een ander adres want je vind ze niet nu zitten ze ergens in mechelen een paar maanden geleden ergens in antwerpen

dan vroegen ze of er een adres was dat ze mochten gebruiken een maand later geef ik dan een adres door en dan krijg ik een mail van wat moet ik daar nu mee doen

ze hebben zelfs een btw nr met hun gegevens kan je ook zien dat ze vanalles doen

ik ga al hun gegevens hier plaatsen dan wordt het gevonden door anderen die meer info over deze personen wil hebben

http://vzw-ocmw.be/
adrespostbus@gmail.com
0498352054

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Tope
Berichten: 916

#2 , 22 sep 2016 20:17

Jij schrijft : " Ze hebben ook een site en een gewone persoon denkt dan dat ze met het OCMW samen werken maar ze hebben niets met het OCMW of andere instellingen te maken het zijn gewoon oplichters.

Op hun site lees ik nochtans: "Voor de goede orde laat duidelijk wezen dat onze vereniging niets van binding heeft met een OCMW kantoor van de overheid, geen enkele overheid heeft inspraak in onze VZW. Onze VZW voorziet zelf in haar werkingsmiddelen en wil geen enkel belang of verband met iets van overheid en politiek."

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#3 , 08 okt 2016 13:56

ik ben niet de enige die dacht dat ze met het ocmw samenwerkte
ze hebben volgens mij niet eens het recht om de naam ocmw in hun url te gebruiken
ze hebben mij in elk geval opgelicht

Reclame

Elina94
Berichten: 1
Juridisch actief: Ja

#4 , 01 feb 2017 12:30

'jennyke3'

Jij beschuldigt mensen binnen een VZW van oplichting. Maar volgens wat je schrijft gaat het 'gewoon' om jou persoonlijke frustratie. Ik kan me natuurlijk niet uitspreken betreft hoe terecht jou ervaring en juridische kennis is.

Maar wat ik wel zeker weet is dat veel van wat je hier komt te schrijven totaal onterecht blijkt. Jij schrijft 'deze doen zich voor als zijnde dat ze je kunnen laten ontschrappen maar als ze je geld hebben ben je plots een heel raar geval wat ze nog nooit mee hebben gemaakt
gezien ik ambshalve geschrapt ben kan ik niet vliegen maar ik moet zelf naar Sofia( bulgarije) gaan( te voet??? ) om het daar io te laten brengen'
Wel Jenny, nergens lees ik zoiets onzinnig op hun website. Wat ik kan opmaken uit die website van die VZW OCMW is dat diegene die de tekst geschreven heeft, zeer goed en professioneel sterk op de hoogte is van de materie inzake domicilieadres en rijksregisters.

Jenny, je schrijft ook 'ze houden je maanden ah lijntje en laten dan niets meer van zich horen' Wat van die bewering waar is dan kan ik natuurlijk niet controleren. Maar als ik zie wat de waarde is van jou andere beweringen dan durf ik ook dat in twijfel trekken. Volgens mij ben je gewoon met modder aan het gooien naar een instantie omdat die niet voldeed aan jou verwachtingen. Maar was jou verwachting realistisch ?

Jenny, jou volgende bewering 'ze hebben ook een site en een gewone persoon denkt dan dat ze met het ocmw samen werken maar ze hebben niets met het ocmw of andere instellingen te maken het zijn gewoon oplichters' Wel Jenny, bij het lezen van deze bewering stel ik mij verontrust de vraag of jij eigenlijk de website van die VZW wel gelezen hebt. Want zoals 'Tope' al reeds als reactie gaf op jou bewering; Op hun site lees ik nochtans: "Voor de goede orde laat duidelijk wezen dat onze vereniging niets van binding heeft met een OCMW kantoor van de overheid, geen enkele overheid heeft inspraak in onze VZW. Onze VZW voorziet zelf in haar werkingsmiddelen en wil geen enkel belang of verband met iets van overheid en politiek."

Jenny, je kan toch Nederlands lezen neem ik aan ? Hoe durf je dan op een forum zoals dit dergelijke laster komen verkondigen?

En dan Jenny wordt je wel bijzonder hypocriet mag ik toch wel zeggen. Want je schrijft 'omde haverklap zitten ze zogezegd op een ander adres want je vind ze niet nu zitten ze ergens in mechelen een paar maanden geleden ergens in antwerpen' Wel Jenny, ook dat feit blijkt uit niets. Wat wel blijkt is dat jij blijkbaar op zoek was of bent naar een mogelijkheid om jou adresregistratie ergens anders te nemen dan daar waar je daadwerkelijk te vinden bent..... En blijkbaar hebben de mensen van VZW OCMW daar in jou geval niet willen aan meewerken. Allicht was er een reden of een omstandigheid waarbij de mensen van die VZW niet bereid waren om jou van dienst te zijn. Een reden betreft het waarom dat jij niet vindbaar of kenbaar wil worden, allicht wil jij dat hier niet kenbaar maken.

Arme Jenny toch, dan jou verklaring 'ze hebben zelfs een btw nr met hun gegevens kan je ook zien dat ze vanalles doen' Wel Jenny, wat is daar fout mee? Het feit dat ze dergelijk registratienummer hebben is net een goed teken. Maar allicht denk jij daar anders over. In al die maanden ben ik blijkbaar slechts de tweede persoon die jou hier aandacht over geeft. Allicht neemt niemand jou schrijven en mening ernstig, wat ik eigelijk wel goed kan begrijpen.

Jou volgende mening is alweer totaal van de pot gerukt. Daar schrijf je 'ze hebben volgens mij niet eens het recht om de naam ocmw in hun url te gebruiken' Luister Jenny, ten eerste is 'ocmw' geen naam. Veel marginalen denken dat 'ocmw' een naam is maar dat klopt dus niet. Die 4 letters zijn eenvoudig, niet meer of niet minder, gewoon een afkorting van een naam die de Belgishe overheid gebruikt voor een onderdeel van haar sociaal vangnet. En Jenny op die naam en op die afkorting staat geen patent. Dus beste Jenny iedereen is vrij in rechten om die letters op te nemen binnen een URL of een tekst.

En dan Jenny ga je ertoe over om de gegevens van die VZW te vermelden. Wel dat is misschien het enige verstandige wat je hier kwam doen. Nu kunnen de mensen de website raadplegen en lezen dat hetgene wat jij hier kwam te schrijven op z'n zachtst gezegd klinklare onzin is.

Tot slot Jenny, je komt beweren dat de mensen van die VZW jou hebben opgelicht. Wel ik durf er voor wedden dat je geen aangifte deed bij de politie. Want het is overduidelijk dat je hier niet zuiver op de graat bent inzake jou bewering en 'ervaring'.

Noot; persoonlijk adviseer ik iedereen om de persoonsregistratie te nemen daar waar men z'n hoofdverblijfplaats heeft. Dat is de meest legale manier van handelen. Ik begrijp dat er uitzonderingen zijn en dat sommige mensen in een omstandigheid zitten die niet alledaags is waardoor men elders een alternatieve oplossing nodig heeft. Maar volgens mij, wie elders op zoek gaat om een persoonsregistratie doet dat vaak om foute reden. Laat duidelijk zijn, ik oordeel of veroordeel hier niemand. Iedereen mag van mij doen wat hem of haar het best lijkt zonder derde te schaden.

http://vzw-ocmw.be/
adrespostbus@gmail.com
0498352054

LeenW
Berichten: 12824

#5 , 01 feb 2017 12:37

Deze site is hier al vaak in negatieve zin gepasseerd. De naam op zich is zeer misleidend en de site geeft de indruk domiciliefraude aan te moedigen.

Terug naar “Administratief recht”