Is de kliklijn écht anoniem ?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: Is de kliklijn écht anoniem ?

#16 , 17 sep 2016 15:53

Erg geestig ... Ik dacht dat dit een ernstig forum was.
Maar een vraag stellen op een juridisch forum hoe men iemand moet verklikken is niet geestig, maar zeer zielig.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tira00
Berichten: 929

#17 , 17 sep 2016 16:13

Lolita85, ik kan het wel heel goed begrijpen.
Ik snap je frustratie helemaal.
Mensen die zoiets niet zelf meegemaakt hebben, kunnen zich die onmacht onmogelijk voorstellen.

lolita85
Topic Starter
Berichten: 85

#18 , 17 sep 2016 16:18

Zielig ? Als er een grondige reden is vind ik het alles behalve zielig !
Waar dient een forum trouwens voor ? Om vragen te stellen dacht ik, en niet om dergelijke opmerkingen te krijgen.

Prettige dan nog verder.

@tria00 dank u, een beetje begrip doet deugd !

Reclame

SandraO
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#19 , 26 feb 2017 09:49

Ik kan je heel goed begrijpen, de onmacht! De frustratie dat ze met alles wegkomen en geen scrupules hebben.
De belastingbetaler draait op voor hun gemaakte schulden en ze blijven vrolijk voort doen, omdat ze ermee weg komen.
Het probleem is zelfstandigen ... daar zou eens een wet moeten komen dat ze een garantie moeten blokkeren, als ze al eens een faillissement hebben gehad.
En nee, iemand die hier niet mee te maken heeft zal het nooit begrijpen, dus luister niet naar gemene berichten.
Kliklijn is laatste hoop, want procureurs hebben geen tijd (dossier ligt daar al 2 jaar) en gerecht heeft ook geen tijd en weet ook niet waar te beginnen in dit dossier.

Heb je uiteindelijk een dossier opgestart? Je ervaring?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#20 , 26 feb 2017 10:17

Het probleem is zelfstandigen ... daar zou eens een wet moeten komen dat ze een garantie moeten blokkeren, als ze al eens een faillissement hebben gehad.
Denk toch eens goed na eer je zo iets schrijft !

Wie maakt de meeste schulden denk je ?

De zelfstandigen of de gewone mens?, als je weet hoeveel particulieren er in schuldbemiddeling zitten, en hoeveel schulden on inbaar zijn, kortom daar zijn geen woorden voor.

En een borg laten storten ?
Kom zorg dat je u geld krijgt zoals afgesproken, en hoeveel schuldeisers zijn zelf niet in gebreke !!
Hoeveel aannemers raken niet in financiële moeilijkheden door de schuld van particulieren die weigeren te betalen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

LeenW
Berichten: 12839

#21 , 26 feb 2017 11:45

Het probleem is zelfstandigen ... daar zou eens een wet moeten komen dat ze een garantie moeten blokkeren, als ze al eens een faillissement hebben gehad.
?
Dat is serieus overdreven. Iedereen kan al eens een tegenslag hebben. Wat u voorstelt, is levens kapot maken.

Maar wat betreft mensen die dit jaarlijks failliet gaan om een nieuwe vennootschap op te starten, wel akkoord.

SandraO
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#22 , 26 feb 2017 12:08

Ter duidelijkheid, ik ben pro zelfstandigen. Maar tegen diegenen die oneerlijk zijn en het statuut zelfstandigen in diskrediet brengen. Heb veel zelfstandige vrienden en dat is keihard werken! Ik noteer duidelijk na al meerdere faillissementen.
Gelieve dit te lezen in context. Dank u.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#23 , 26 feb 2017 17:10

Ik noteer duidelijk na al meerdere faillissementen.
Ter verduidelijk een zelfstandige één man zaak kan maar éénmaal verschoonbaar verklaart worden in zijn leven, word hij een tweede maal failliet verklaart dan zal hij zijn schulden nog moeten afbetalen !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

kadet
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

#24 , 09 mar 2017 17:04

is nooit anoniem! iedere aangeklaagde kan zijn dossier gaan inzien! zeker zijn advocaat! en daar zal in staan wie de klacht indiende :(

LeenW
Berichten: 12839

#25 , 09 mar 2017 17:20

is nooit anoniem! iedere aangeklaagde kan zijn dossier gaan inzien! zeker zijn advocaat! en daar zal in staan wie de klacht indiende :(
Ook in het nieuwe systeem?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#26 , 09 mar 2017 19:48

100% anoniem dit bestaat nooit, vraag dit maar eens aan onze ministers hoeveel leken er soms zijn, vanaf er twee personen iets weten mag je er al van uitgaan dat het nooit 100% anoniem zal zijn.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Administratief recht”