Onwettigheidsbeginsel

megilims
Topic Starter

Onwettigheidsbeginsel

#1 , 06 jan 2016 20:41

Hallo iedereen,

Kan er iemand me het " wettigheidsbeginsel en de exceptie van onwettigheid" toelichten aub?

Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#2 , 06 jan 2016 21:28

Daar zijn al dikke boeken over geschreven (die hier niet dunnetjes zullen herhaald worden). Als u zich geen handboek administratief recht wil aanschaffen, geef kort aan waarover het concreet gaat.

Anders:

http://juridischeuitgaven.diekeure.be/n ... igheid-972
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

eylis
Berichten: 8844

#3 , 06 jan 2016 23:02

megilims komt vaak om raad voor zijn huiswerk op het forum....

Reclame

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#4 , 07 jan 2016 07:35

Da's geen raad vragen, da's vragen om het werk voor hem te doen :D De jeugd van tegenwoordig......alles staat op het net maar zelfs dat opzoeken is te veel effort.

Als ik terugdenk aan de dagen die ik gesleten heb in universiteitsbibliotheken om fiches in te vullen om een werk op te vragen, dan 45 minuten wachten, dan 10 BEF/kopie te mogen dokken :evil: of alles overpennen.....

@megilims: post hier uw schrijfsel of de specifieke delen die onduidelijk zijn en dan kijken we er wel eens naar.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

megilims
Topic Starter

#5 , 09 jan 2016 18:18

Ik stel mijn vragen pas als ik echt geen duidelijke antwoord vind (na het overal op te zoeken dus) op mijn vraag (te moeilijk geformuleerd) .. ik vraag om iets te verduidelijken, wat het juist betekent.. om het te kunnen begrijpen en voor niks anders.

Terug naar “Administratief recht”