gegevens document aanvraag naturalisatie

Harrison Chapman
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

gegevens document aanvraag naturalisatie

#1 , 29 sep 2022 20:25

Dag mensen

Een kennis van me die hier al een paar jaar werkt en woont doet zijn aanvraag tot naturalisatie. Hiervoor gaat hij samen met 2 kennissen, blijkbaar een soort van getuigen, volgende week naar de Rechtbank van eerste aanleg voor een bepaald document in te dienen voor de aanvraag samen met kopie's van onze paspoorten.

Ik ben 1 van die kennissen, samen met nog iemand.

Wat ik me afvroeg: als kennis/begeleider/getuige/etc, wat voor zaken vraagt men in dat document? Is dat gewoon naam, adres en rijksregisternummer, of ook bv. vragen omtrent relaties die ik heb (vrouw, kinderen), hobby's, inkomen, werkgever, etc?


Bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Harrison Chapman
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 sep 2022 20:45

De persoon die de naturalisatie aanvraagt is van oosterse afkomst, ikzelf en de andere kennis zijn geboren en getogen in België, met klassieke vlaamse namen. :p

De vraag is dus vooral wat ik tijdens zo'n aanvraag als 'getuige o.i.d.' hoor in te vullen op zo'n document bij de rechtbank van eerste aanleg, of welke vragen gesteld zullen worden aan mij (zie onderwerpen startbericht)?

Reclame

Harrison Chapman
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#4 , 30 sep 2022 08:55

Zou iemand een idee hebben?

Harrison Chapman
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#5 , 02 okt 2022 12:55

Niemand? :p

Franciscus
Berichten: 38587

#6 , 04 okt 2022 19:10

Heb geen idee wat de rechtbank aan de 'getuigen' zal vragen...

Harrison Chapman
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#7 , 06 okt 2022 16:18

Ok, toch bedankt!

Terug naar “Administratief recht”