referentieadres

Harrison Chapman
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

referentieadres

#1 , 24 jun 2021 20:58

Dag mensen

In het verleden ben ik hier goed geholpen geweest, vandaar dat ik mijn vraag probeer hier stel.

De kans bestaat dat ik de komende 3 jaar een referentieadres nodig zal hebben. Op de website van de Vlaamse Overheid staat dat dit slechts maar voor 1 jaar kan op 1 adres.
Weet iemand of dit dan wel kan voor 3 jaar na elkaar, maar per jaar op een ander adres?


Vriendelijke groet,
Harrisson

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 24 jun 2021 21:12

Omdat u in het buitenland werkt en verblijft? Dat kan inderdaad niet zo lang, u moet zich dan in het buitenland inschrijven.

Harrison Chapman
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 jun 2021 18:42

Dag Leen, bedankt voor je reactie!
Het is niet persé dat ik in het buitenland zou verblijven, eerder in het binnenland...

Is het mogelijks om 3 jaar na elkaar, maar per jaar op een ander adres, een referentieadres te hebben, bv. indien men dakloos is (niet dat ik dit ben)?

Vriendelijke groet!

Reclame

LeenW
Berichten: 12828

#4 , 25 jun 2021 19:49

Dat van dat jaar is nochtans enkel voor verblijf in buitenland. Een dakloze bv. kan een referentiadres krijgen zolang hij dakloos is.

Misschien uw situatie eens volledig uitleggen?

Terug naar “Administratief recht”