Domicilie

greg82
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Domicilie

#1 , 14 jun 2021 12:25

Dag beste,

Ik ben momenteel zonder domicilie. Ik zou deze bij m'n moeder kunnen zetten.
Maar zit met wat schulden,kan ik mijn moeder veilig zetten met document dat deurwaarders niets komen opschrijven of iets in die aard.

Ik bedank jullie bij voorbaat voor correct en instructief antwoord.

Mvg,greg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 14 jun 2021 12:27

Document heeft voor een GDW totaal geen waarde. Alles wat er staat wordt geacht uw eigendom te zijn.
Ga naar een www.caw.be in uw buurt en daarna naar de sociale dienst van het OCMW om de juiste uitleg te krijgen wat u best kan doen.

LeenW
Berichten: 12824

#3 , 14 jun 2021 12:44

Verder moet uw domicilie staan waar u werkelijk verblijft, u hebt daar geen vrije keuze in.

Reclame

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#4 , 14 jun 2021 12:48

https://www.caw.be/zoek-antwoorden/administratie-geld/

Lees de rubriek meerderjarige zoon met schulden.

Waar verblijft u effectief?

Veel succes.-
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 14 jun 2021 16:10

Document heeft voor een GDW totaal geen waarde. Alles wat er staat wordt geacht uw eigendom te zijn.
Heb zelf meegemaakt dat er op de voordeur een papier hing, opgemaakt door een notaris en geregistreerd met een inventaris . DW trok het er gewoon af, verscheurde het, en liet slotenmaker de deur openen, en alles werd opgeladen wat reeds was opgeschreven en nog verkoopbaar was. Als de rest werd in een container of in de stedelijke vuilniswagen gegooid. Was wel een uitdrijving en ontruiming. Via dezelfde DW werd de inboedel ook verkocht om (een deeltje van) de schulden de dekken.
Ben persoonlijk bij 10-tallen uitdrijvingen en ontruimingen aanwezig geweest. Waren soms dramatische taferelen.

Terug naar “Administratief recht”