identificatiekaart bewakingsagent

Didi20
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

identificatiekaart bewakingsagent

#1 , 04 feb 2021 08:50

Beste

ik ben reeds 7 maand aan het werk in de bewaking maar ben nog steeds niet in het bezit van mijn ministiriële kaart. Toen ik 16 jaar was (3,5jaar geleden) was ik ooit betrokken in een vechtpartij waarna politie aan te pas kwam, toen moest ik een verklaring gaan afleggen maar nooit meer iets van gehoord. Dus ben ik nu bang dat mijn kaart alsnog geweigerd kan worden ondanks mijn strafblad blanco is.

Heeft hier soms ervaring of een uitleg voor? Ik hiir het graag!

Mvg,

Didi

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 01 mar 2021 19:34

U zal sowieso in ANG staan . Algemene Nationale Gegevensbank.
Buiten uw strafblad wordt die ook gecontroleerd. Ook de politiediensten van alle gemeenten waar u gewoond hebt worden door parket bevraagd.
Indien daar een negatief advies van komt kan dat idd tot een weigering leiden (mijn ervaring).

Ahtrend
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 mar 2021 11:36

Vraag bij de gemeente een uittreksel uit het strafregister op type 596.1.35. Dit kan vaak zonder kosten online gebeuren.
Hier zal je alles op zien staan wat een probleem zou kunnen vormen voor uw aanvraag. Als uw vechtpartij er op staat, neem je contact op met FOD Binnenlandse zaken en vraag het daar. Je zal het allemaal snel weten dan.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”