Ontruiming huis niet gelukt door covid;

Marcel Stressy
Topic Starter
Berichten: 29
Juridisch actief: Nee

Ontruiming huis niet gelukt door covid;

#1 , 30 okt 2020 11:06

9 nov 2020 wordt de akte verkoop huis getekend voor verkoop. Ik heb een professionele firma (?) gecontacteerd voor ontruiming en een grote voorschot betaald.
Bestelbon in via mail toegestuurd en teruggestuurd met mijn handtekening. 28 okt was de ontruiming, De ontruimingsfirma meld dat ze niet kon komen door covid. Ze gaan een oplossing zoeken voor 3 november. Ook makelaar gecontacteerd, die zegt laat ons hopen dat ze er zijn, anders start hij de volgende dag met een noodontruiming. Als ze er 3 november niet zijn kan ik mijn voorschot terugvorderen en de noodontuiming op hen afwenden. De makelaar zegt covid is een makkelijk excuus voor een drukke agende, en dat denk ik ook.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12840

#2 , 30 okt 2020 11:09

"Door covid" is nogal vaag. Was er personeel ziek of zo? Het was in elk geval niet verboden om toen te werken, dus de firma is verantwoordelijk voor de schade die u hierdoor zou lijden.

Marcel Stressy
Topic Starter
Berichten: 29
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 okt 2020 11:15

De chauffeur van de meubelwagen voelde zich wat ziekjes en er was niemand anders ( uitleg zaakvoerder). Maar volgens mij kon hij niet op tijd een afvalcontainer bestellen ( eerste uitleg telefoniste)

Reclame

Terug naar “Administratief recht”