We hadden een afbetalingsplan lopen bij een deurwaarder(sgroep). Denkend dat alles w<as afbetaald zijn de betalingen gestopt. Wij zijn verhuisd, maar door corona konden we niet onmiddellijk terrecht op het gemeentehuis om ons nieuw adres te registreren. Daardoor heeft de deurwaarder nog een rappel getuurd naar het oude adres. Dit, hoewel ze daar in het bezit zijn van mijn e-mail adres. Nu is er dus twee weken geleden de deurwaarder langsgeweest op opns nieuw adres en heeft onze boedel opgeschreven voor verkoop. EXTRA kosten, die hadden vermeden kunnen worden indien ze zorgvuldig hadden geweest en ook een e-mail hadden gestuurd. Hun antwoord was dat ik maar bij de post had moeten gaan om mijn briefwisseling door te sturen, iets wat ik onnodig vond, daar ik overal tijdig mijn adresverandering had doorgegeven.
Kan ik die extra kosten nog betwisten? Want uiteindelijk lopen die weeral hoger op dan het initiele bedrag. Voor mij zijn dit onzorgvuldigheden van toch een officiele instantie, die makkelijk hadden vermeden kunnen worden.
Vriendelijke groet
Eddy Bal