Ik wou afgevoerd worden van het bevolkingsregister, maar

Franciscus
Berichten: 38596

Re: Ik wou afgevoerd worden van het bevolkingsregister, maar

#16 , 21 jul 2020 20:22

""Ik heb je in een ander onderwerp ook onwaarschijnlijke dingen zien beweren dus ik geloof het niet."""

Was dat op Franciscus bedoelt? ....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Arkan
Topic Starter
Berichten: 251

#17 , 22 jul 2020 16:23

De meest plausibele uitleg die ik heb gevonden is: als er twijfel is over je verblijfplaats, dan is er een verschil als je nog altijd op je domicilieadres verblijft of als je verhuisd bent. Als je nog op hetzelfde adres zit, dan volstaat het tonen van afrekening verbruik, telefoon en huurcontract enz. Als je verhuisd bent dan moet een agent je aantreffen op het nieuwe adres.

Het probleem is nu dat ze een agent sturen, alhoewel het adres niet is veranderd, en dat die beweert dat ik nooit thuis ben.

Franciscus
Berichten: 38596

#18 , 22 jul 2020 17:13

Hoe die controle gebeurd is een opdracht / mogelijkheid / optie/ enz van de gemeente niet van u.
Als de politie u tijdens hun ( in dit geval X controles niet aantreft wordt dat zo doorgegeven aan gemeente. En daar kan u niets aan doen. Politie komt niet op afspraak.
Het tonen van documenten is bij mijn weten zelfs niet voorzien ... u moet er worden aangetroffen.

En als u er nog woont is het inderdaad beter maar niets stelt u vrij met die documenten.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”