Mijn broer is ambtshalve geschrapt.

Hoefkens
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Mijn broer is ambtshalve geschrapt.

#1 , 18 mei 2020 09:44

Mijn broer is ambtshalve geschrapt, kan hij dan een notariele verkoopakte mee ondertekenen. De indiening van de erfbelasting hebben we al via onze notaris getekend en ingediend (ondertussen al aangekregen).
Ook bij het inschakelen van een makelaar heeft hij al mee getekend en mijn broer is overal al zelf mee aanwezig geweest. Bestaan er hier bepaalde regelingen voor?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 18 mei 2020 12:28

Dat hij geen gekend officieel adres heeft, verandert niets aan zijn erfrechten (of de belastingen die hij daarop "mag" betalen) of zijn optreden als eigenaar van een goed

Best wel in orde brengen, want gaat enkel zever opleveren op termijn (bij vervanging van alle officiële documenten, bvb IDkaart, rijbewijs, paspoort, ...)

Franciscus
Berichten: 38590

#3 , 18 mei 2020 19:55

Ook zal hij geen officiële post meer krijgen - geldboeten zijn direct bij aantreffen inbaar want geen inwoner van het rijk meer - ziekenfonds en apotheek ook niet meer in orde en ziekenhuizen vragen ineens een substantieel voorschot.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”