Referentieadres

denbere86
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

Referentieadres

#1 , 27 sep 2019 18:32

Hallo,

Vorig jaar heb ik besloten om voor 2 jaar rond de wereld te gaan reizen
Ik heb via mijn gemeente uitzonderlijk goedkeuring gekregen om een referentieadres te mogen gebruiken
Wat altijd maar 1 jaar is en uitzonderlijk met nog een jaar kan verlengd worden mits samenspraak. Dus 2 jaar

Nu, ik kom sneller terug dan verwacht, na 10 maanden al, dus ik heb nog een referentieadres tem 3 december 19. (1e jaar)

Mits ik geen mogelijke opvang heb voor mijn terugkomst, ga ik gebruik maken van een vakantieverblijf , huren voor 1 of 2 maand,waar je je domicilie niet moet plaatsen. Om zo naar werk te zoeken en ook vaste verblijfplaats, een appartement ga zoeken.

Want ik ben anders dakloos, mag ik dit op die manier doen?

Alvast bedankt

Mvg

Bart

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38603

#2 , 27 sep 2019 20:17

Bij mijn weten kan dat ... u bent voor de gemeente nog op vakantie.

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 28 sep 2019 09:04

Als je werk wil zoeken, zal je toch een vast adres moeten hebben.

Reclame

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#4 , 28 sep 2019 13:20

Ik raad u ten stelligste aan om contact op te nemen met de gemeente waar u op een referentieadres staat ingeschreven om te bespreken wat uw mogelijkheden zijn. Misschien is een bezoek aan het plaatselijk O.C.M.W. ook wel een goed idee om te vermijden dat u niet meer in orde zou zijn met uw sociale zekerheid en de afgeleide rechten.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Administratief recht”