zonder een adres op vakantie gaan

soniaderiviere
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

zonder een adres op vakantie gaan

#1 , 05 sep 2019 06:22

Beste,

Zaterdag 07/09/2019 vertrekken we met de vliegtuig op vakantie naar Calpe. Ik heb vandaag te weten gekomen dat mijn schoonzoon die meekomt op vakantie geen adres heeft. Gaan ze daarvoor een probleem maken op de luchthaven. Hij heeft wel een huurcontract getekend dat hij gaat samenwonen met mijn dochter. Ze huren een appartement vanaf 01 september 2019 maar gaan er pas inwonen op 28 september 2019. Wat kan hij nog dringend doen om geen problemen te hebben om het vliegtuig te nemen nu zaterdag 7 september 2019

Bedankt om een dringend antwoord aub

Sonia Derivière
0471/25 22 60

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 05 sep 2019 07:39

De vraag is of hij bij de politie geseind staat daarvoor. Best dus even langs de lokale politie om die eventuele seining op te helderen.

Ze doen daar niet altijd lastig over op de luchthaven maar soms niet bij het heen vliegen en dan wel last bij het terug vliegen. Als hij de seining ophelderd is er geen probleem normaal.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”