ambtshalve inschrijving

Gedra123
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

ambtshalve inschrijving

#1 , 27 aug 2019 21:37

De gemeente wil mij hier inschrijven steeds weer opnieuw alsof het een gepest is, Een afspraak krijgen met burgemeester om over dit probleem te spreken is erger dan een lening aanvragen in een bank... Ze beweren na politie onderzoek dat ik in Machelen mijn hoofd verblijf plaats heb, wat niet waar is
Door ongelukkige omstandigheden ben ik veroordeeld waarbij ik gedurende 2 maanden onder elektronisch toezicht met enkelband ben geplaatst. Met akkoord van de dienst elektronisch toezicht en na overleg met mijn ex partner M.xx hebben we afgesproken dat ik deze in zijn woning te Machelen mag uitvoeren. Ik ben momenteel tewerkgesteld in de gemeente Zaventem en het dagelijks pendelen van en naar mijn woonadres in Dinant zou dit onmogelijk maken, gezien de beperkte tijd die daarvoor is toegestaan.
Bij aanvang van straf had men mij verzekerd dat dit geen probleem zou vormen voor mijn adres, anders had ik de straf sowieso thuis uitgevoerd maar dan zou ik in de problemen gekomen zijn met mijn werk. Ik zou tevens weinig of geen contact hebben met mijn kinderen gedurende die periode
Het is vanzelfsprekend dat ik na de 2 maanden elektronisch toezicht begin oktober terug naar huis ga wonen in Dinant, waar ik een betaalbaar appartementje huur, nieuwe meubeltjes heb, mijn bankzaken is reeds in orde daar enz.. winkeliers kennen me reeds..
Ik wil mijn leven terug op de rails hebben, Wegens de enkelband heb ik zeer beperkte uren om buiten te gaan en begrijp dus niet wat het politieonderzoek inhoudt. Mijn inziens hebben ze mij hier in Machelen nooit op straat gezien. De politie is ook ter plekke niet komen controleren waar ik verblijf.Ik wil niet dat mijn adres onterecht gewijzigd word volgens mij is dit een spel van ?? iemand maar wie en waarom . Ik moet voor 13/09 mij zelf gaan inschrijven wat ik zeker NIET zal doen maar dan komt het voor de commissie van burgemeester en schepenen. Is er iemand die dit probleem kent ? Ik ben niet werkloos ben in orde nu eindelijk en krijg ik dit... kan iemand me helpen wat ik kan doen ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding