Domicilie fraude

De_Vdb
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Domicilie fraude

#1 , 16 aug 2019 12:02

Advies Welkom !

Ik ben sinds kort verwikkeld in strijd om bezoekrecht over mijn dochter (6j). Omdat ik werk als verpleegkundige en onregelmatige werkuren heb reken ik op de hulp van familie en vrienden Ivm opvang. Daarnaast gaat zij ook naar de opvang, dit alles zonder financiële hulp van mijnheer. Onlangs liet mijnheer mij weten dat hij niet wil dat onze dochter opgevangen wordt door “onbekenden” (al jaren lang vangen deze mensen haar op) daarbij bied hij mij geen enkel alternatief aan. Geen enkel initiatief neemt hij om zijn dochter op te vangen /extra opvangdagen bij de voorschoolse opvang te betalen. Er volgde dan ook een heftige woordenwisseling waarbij hij mij bedreigde met fisiek geweld.
Hierna heb ik een advocaat gecontacteerd om een bezoekregeling op te maken waarbij ik zo weinig mogelijk contact heb met mijn ex.
Zo ver zo goed, dacht ik alleen probeert mijn ex nu zijn nieuwe vriendin in te schrijven op mijn adres !! Gisteren belde de wijkagent hier aan om haar adres hier te bevestigen ! Eerst wist ik niet om wie het ging (Afrikaanse naam) maar toen de wijkagent zijn naam vermelde ging er bij mij een belletje rinkelen. Ik heb de wijkagent verteld dat de dame in kwestie niet op dit adres verbleef en hij zij dat hij een negatieve beslissing zou uitschrijven. Ik wilde terplekke een klacht indienen en een kopie van de aanvraag. Maar dit was niet mogelijk!
Mijn vraag is nu kan ik hiervan ergens nog een kopie krijgen om aan de rechter voor te leggen ?
Hoe bescherm ik mezelf verder ?
Wat kan ik hiertegen doen ?
Alle advies welkom
Met vriendelijke groet , E.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!