Goedemiddag,
Ik heb een vraag ivm een complexe situatie.
Mijn ex vriend en ik zijn na een knipperlicht relatie sinds maanden uit elkaar en al mijn meubels en spullen staan nog bij hem 'in bewaring' aangezien ik in het verleden toch weer bij hem terecht kwam. Na het overlijden (omwille van een ongeval) van twee beste vrienden en het faillissement van het bedrijf waar ik voor werkte (Air Belgium, ondertussen faillissement) nam ik de stap om naar Indonesië te vertrekken en te gaan kijken of ik hier werk kan vinden aangezien het voor mij als een tweede thuis aanvoelt. Zonder mijn weten heeft mijn ex mij ambtshalve laten schrappen door te zeggen dat ik niet meer op zijn adres verblijf. Momenteel verblijf ik dus in Indonesië maar ik vroeg bij de stad Genk een referentie adres aan om mijn post nog steeds te kunnen ontvangen. Blijkt door de nieuwe wet dat dit niet mogelijk is alsook niet om mijn domicilie bij een natuurlijk persoon te plaatsen. Ik zou een uitbetaling krijgen omwille van mijn 8 jaar anciënniteit bij air Belgium en ik vrees dat ik hier nu geen recht op ga hebben omwille van dat hij me heeft laat schrappen. Ik besta gewoon niet meer!
Heeft iemand hier enige informatie over die ik zou kunnen gebruiken om mijn zaken geregeld te krijgen aub?
Hartelijk dank en vriendelijke groeten