Foutief adres

Evib
Topic Starter
Berichten: 23
Juridisch actief: Nee

Foutief adres

#1 , 06 apr 2019 15:26

Net iets heel raar meegemaakt.
Ik heb tot vorig jaar augustus alleen gewoond. Door problemen ben ik terug moeten verhuizen naar men moeder en stiefvader.
Daar zijn wat problemen geweest en ze hebben me met een deurwaarder laten buitenzetten.
Dat op zich brengt momenteel al heel veel problemen met zich mee.
Maar dat terzijde.
Ik ging vandaag naar de post om een postbus te huren. Zodat men post niet meer bij men ma ( ale als je dat een ma kan noemen ) moet aankomen.

Daar krijg ik te horen dat als ze men paspoort inlezen mijn adres nog staat op het adres van men vorige woonplaats.

Wat ik heel raar vind omdat ik ingeschreven stond bij mijn moeder sinds augustus.
Mijn werkgever heeft ook al men paspoort ingelezen en heeft daar nooit iets van gezegt. Ook op vakbond enzo wisten ze onmiddellijk mijn adres toen ze het inlazen.

Vind het dus vreemd dat als de post het inleest mijn adres nog op mijn vorige plaats staat

Iemand dat toevallig weet hoe dit kan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 apr 2019 15:30

Waarom kijk je zelf niet eens op je rijksregister ???
Toch een kleine moeite hier is de link !

https://www.ibz.rrn.fgov.be/nl/rijksreg ... n-dossier/
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

JurecaBE
Berichten: 335
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 apr 2019 23:27

U bedoeld uiteraard uw E.ID kaart of uw identiteitskaart.
JurecaBE moderator

Reclame

Terug naar “Administratief recht”