Fraude huursubsidie

ronnycools
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

Fraude huursubsidie

#1 , 19 mar 2019 11:35

Beste
Weten jullie waar ik het kan melden dat iemand tenonrechte een huursubsidie aanvraagt terwijl hij een grote profiteur is en er geen recht op heeft

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 mar 2019 12:03

Als hij daar recht op heeft zal hij dit krijgen.

Ieder aanvraag word onderzocht, men betaald zomaar geen huur subsides uit !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#3 , 19 mar 2019 12:04

Geen enkele wet verbiedt dat men iets aanvraagt.
Maar krijgen wat men vraagt is de kunst!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#4 , 19 mar 2019 12:52

hij heeft een aanvraag tot huursubsidie gedaan is niet gelijk aan verkregen.
Altijd opletten dat de boemerang niet terug komt.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 19 mar 2019 12:56

U kunt zelf eens naar de voorwaarden kijken !!

https://www.wonenvlaanderen.be/premies/ ... ursubsidie
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

ronnycools
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#6 , 19 mar 2019 13:48

Ja hij voldoet aan de voorwaarden als hij liegt tegen het ocmw dat hij alleen woond zogezegd maar heeft iemand in huis genomen maar die vrouw haar adres staat hier niet dat staat nergens ja ocmwers die zoal profiteren ene van 27 jaar die te lui is om te werken en niet wil werken word nog geholpen en zoiemand wil altijd meer en meer van de maatschappij das wel belastinggeld he dat is schandalig dus zover kunnen ze dan niet onderzoeken das België als je te lui bent om te werken ga maar naar het ocmw daar krijg je geld en ze gaan niet meer werken wand dan houden ze geld in das een schande

Franciscus
Berichten: 38583

#7 , 19 mar 2019 14:55

Politie en gemeente en OCMW in kennis stellen dat mevrouw X samenwoont op dat adres.

ronnycools
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#8 , 19 mar 2019 15:54

Franciscus dat heb ik doorgeaan het ocmw die gingen dat onderzoeken maar das woord tegen woord he en aan de politie en gemeente ze is niet verplicht een adres te hebben misschien of heeft ze misschien een ander adres opgegeven

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#9 , 19 mar 2019 16:18

Het is niet omdat je ergens soms eens slaapt dat je daar ook woont .
Ik zelf heb 3 slaap adressen waar ik elke week wel eens slaap, is dit zo eigenaardig ??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

ronnycools
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#10 , 19 mar 2019 16:36

Denlowie die is wel door hare vent aan de deur gezet omdat ze te lui en een bitch is he en ze is al bij hem dag en nacht van half januari dat is er wonen he en ook dat ze nergens anders heen kan zelfs niet bij de ouders omdat ze haar kennen

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#11 , 19 mar 2019 16:42

Wat gaat ge er mee doen ?

Een privé detective inhuren? want anders zal het moeilijk gaan hoor !

Wat je hier aanhaalt, dit is overal te zien, dit is profiteren en nog eens profiteren.
Zelfs hier op een juridisch forum geeft men hun soms de pap in de mond om te profiteren !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

ronnycools
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#12 , 19 mar 2019 16:57

Das waar denlowie dat zijnde wetten en regelels in belgie he overal achterpoortjes ik moet daar niets van weten ik doe er zelfs de moeite niet voor ik kan dat misschien ook aanvragen omdat ik invaliede ben ik krijg misschien ook meer maar ben geen profiteur ik kom toe omdat ik lang gewerkt he

Terug naar “Administratief recht”