bouwovertreding niet voorzien fietsenstalling

haverhals
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

bouwovertreding niet voorzien fietsenstalling

#1 , 06 dec 2016 23:41

Hallo,

Ik heb een stedenbouwkundige vergunning verkregen voor de opsplitsing van een bestaand appartement in 2 appartementen.
In mijn vergunning staat als voorwaarde op dat wij een fietsenstalling dienen te voorzien op eigen perceel.
Dit is niet mogelijk dus wij gaan een bouwovertreding begaan door deze fietsenstalling niet te voorzien.
Kan er iemand aangeven wat de exacte sanctie is voor deze overtreding?

Ik weet dat de algemene sancties zijn dat er
1. een boete kan opgelegd worden
2. Men kan vragen om de uitgevoerde werken terug in oorspronkelijke staat te herstellen
3. De meerwaarde verkregen door de bouwovertreding te betalen aan de gemeente.

Dit is niet hetgeen ik dien te weten, maar ik ben op zoek naar de EXACTE sanctie voor het niet voorzien van een fietsenstalling. Ik heb al verschillende keren op google dit proberen te achterhalen, door te zoeken naar gelijkaardige overtredingen maar heb niet gevonden. Kan er iemand mij aub hier meer info over geven? Desnoods waar ik gelijkaardige zaken kan opzoeken of iets dergelijks?



Ik dank u alvast voor uw antwoord.


Mvg,



Haverhals

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12839

#2 , 07 dec 2016 00:08

Dit forum dient niet om mensen te assisteren met bouwmisdrijven uit te voeren. Als de vergunning voorschrijft dat u dat u een fietsenstalling moet voorzien, dient u dat ook te doen.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”