Webshop opstarten zonder btw nummer

weergave
Topic Starter
Berichten: 71

Webshop opstarten zonder btw nummer

#1 , 14 mei 2016 16:08

Wat als ik een webshop opstart zonder btw nummer een Als hobby uitvoeren ik doe het gewoon toch zonder btw nummer een bedrijfbheer diploma
het advies is niet binden je hebt altijd een advocaat nodig of rechtspersoon die gestudeerd heeft in rechten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 mei 2016 16:13

Proficiat en hoelang ga je dit vol houden zonder dat je tegen de lamp loop, dit zal een zeer dure hobby kunnen worden.
Weet je en besef je wel goed wat je doet?
Voor iedere handels activiteit heb je een onderneming nummer nodig en moet je aangesloten zijn bij een sociale kas, en je heeft een attest van bedrijfsbeheer nodig.

Als dit nu voor de hobby is of voor je brood te verdienen dit maakt niks uit je moet je in orde stellen !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

weergave
Topic Starter
Berichten: 71

#3 , 15 mei 2016 13:39

Ik wil het wel inschrijven,ik heb geen bedrijf bedrijfsbeheer diploma. Ik vindt dat wet het te moeilijk maakt
het advies is niet binden je hebt altijd een advocaat nodig of rechtspersoon die gestudeerd heeft in rechten.

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 15 mei 2016 17:48

Voor de meeste zelfstandigen lijk de wet zelfs te laks en te gemakkelijk, de meesten kunnen zelfs hun boekhouding niet zelf doen, en kunnen zelfs geen balans lezen, dit zou een eerste verplichting moeten zijn voor zelfstandig te worden.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

LeenW
Berichten: 12811

#5 , 15 mei 2016 19:10

Mag inderdaad niet, boetes hierop zijn zeer zwaar. Haal snel uw bedrijfsbeheer, tegenwoordig is dat echt niet moeilijk meer.

Terug naar “E-commerce”