sponsoring website

bartcorn
Topic Starter
Berichten: 11

sponsoring website

#1 , 08 dec 2015 23:22

Ik ben momenteel volop bezig een website voor de goede zaak op te maken. Als het concept aanslaat ga ik de hosting en database moeten uitbreiden en de kosten die ik hiervoor jaarlijks zal hebben zou ik graag willen recupereren via donaties, giften, crowdfunding of iets soortgelijks...

Wie kan mij duidelijk maken in welke mate ik dit moet aangeven aan de belasting? Of tot welk bedrag er bv. een vrijstelling is voor dergelijke activiteiten? Ik verhandel niets, ik ben geen zelfstandige, ben geen vzw... gewoon iemand die zijn droom wat wil volgen, maar graag break even zou willen draaien zodat het mijzelf uiteindelijk ook niet teveel kost... :wink:

Merci!
Bart

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
samshairextensions
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Facebook

#2 , 26 jun 2017 00:29

Volgens mij gaat het om je winst. Als je alles weer door investeert is er niks aan de hand. Maar zodra je echt winst gaat maken moet je een deel hiervan afdragen aan de belasting.

Reclame

Terug naar “E-commerce”