Ongewenste mails in brievenbus

mava105
Topic Starter
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Ongewenste mails in brievenbus

#1 , 28 mar 2015 12:35

Sedert een paar weken ontvang ik regelmatig mails in mijn brievenbus van Veilingen@biedmee.be
Het gaat hier over een paar tiental zogezegde voordelige aanbiedingen. Telkenmale schrijf ik me uit, maar de mails blijven komen. Uitschrijven heeft blijkbaar geen zin. Ze drijven het blijkbaar zover, dat ze me melden dat ik al uitgeschreven ben, en dus niet meer kan deelnemen aan hun biedingen. Maar de mails blijven wel komen.
Heb al gedreigd met klachtneerlegging, maar blijkbaar lezen ze zelf niet eens hun binnenkomende mails.
Wat is de beste manier om hier vanaf te raken?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 28 mar 2015 12:39

spam filter gebruiken
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

mava105
Topic Starter
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 28 mar 2015 12:43

Is er.

Reclame

Vandebos
Berichten: 16087

#4 , 28 mar 2015 13:05

Mali Media Group bvba
Polderdreef 4a
9840 De Pinte (België)
BTW-nummer: BE0875.757.867

Vriendelijk briefje zenden en meedelen dat ze bij niet terugtrekken van uw mail adres een bezoekje van de economische inspectie mogen verwachten.

mava105
Topic Starter
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 28 mar 2015 14:49

Een mail in die zin werd hun gisterenvoormiddag al bezorgd, maar vandaag alweer 2 berichtjes.
Zal hun maandag eens bellen.

Franciscus
Berichten: 38583

#6 , 28 mar 2015 17:06

Niet vergeten aan iedereen die u aan de lijn krijgt vriendelijk hun naam te vragen en als u gesprek kan opnemen dat ook doen.
Als ze vragen .... waarom naam dan is het antwoord om u rechtstreeks mee te kunnen betrekken in het geding of om u te kunnen dagvaarden.

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#7 , 28 mar 2015 17:46

abuse melding bij hostingsbedrijf, dat ze de Belgiche wetgeving niet respecteren

-> Abuse reports to: abuse@proserve.nl <-

lucas123
Berichten: 483

#8 , 29 mar 2015 08:54

In mijn webmail kan ik 'regels' instellen. Ik stel die in in de aard van: 'VAN' bevat 'biedmee.be' => automatisch mail verwijderen. Heb zo tientallen regels ingesteld.
Ik doe de moeite niet meer om 'nutteloos' uit te schrijven.

Terug naar “E-commerce”