CRM tool, historie bijhouden

janlt
Topic Starter
Berichten: 4

CRM tool, historie bijhouden

#1 , 03 mei 2014 18:47

Ik ben momenteel als IT'er bezig met de ontwikkeling van een CRM tool voor een klant, gezien klanten nogal creatief durven zijn qua zwart werk wil ik mezelf toch even indekken naar de fiscus toe en vroeg ik me af in hoeverre hier regels voor zijn. Is het bijvoorbeeld belangrijk een historie bij te houden van alles, zodat er altijd wel iets van terug te vinden is opdat zwartwerk bewezen kan worden mochten ze ooit de database van die klant opvragen?

In de tool gaat zowat alles zitten, agenda, kassasysteem, stockbeheer, ... Ze moeten hier natuurlijk ook hun afspraken kunnen verwijderen/wijzigen en voorlopig is het verwijderen, weg=weg maar nu de tool zo goed als klaar zit vraag ik me toch af in hoeverre wij als IT bedrijf hiervoor verantwoordelijk gesteld kunnen worden als niet kan terug gevonden worden dat er afspraken waren maar weg gedaan zijn en afrekeningen gemaakt werden maar ook weg gedaan zijn. Iemand die hierover iets meer duidelijkheid kan verschaffen?

Alvast bedankt!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding