bijzitter kiesbureau 2018

christofdnd
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

Re: bijzitter kiesbureau 2018

#16 , 24 sep 2018 16:36

denk van niet ... Ik rook nooit in bijzijn van de kids, en wat betreft mijn financiele situatie ben ik U niet verschuldigd. Toch wil ik enige toelichting geven. Wegens par-time werken voor de kids, is mijn inkomsten gezakt van 3500 euro naar amper 1700 euro per maand. Neem dan de hypotheek van iets meer dan 1000 euro, dat maakt een gezinsbudget van amper 700 euro plus kindergeld ...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12813

#17 , 24 sep 2018 17:03

Ik denk dat de kritiek er enkel is omdat u uw kinderen misbruikt om uw burgerplicht te ontlopen. Ik wil nog geloven dat uw slechts 1 familielid hebt die aan de andere kant van de wereld woont, maar dat u geen enkele vriend, kennis of buur hebt die een dag op de kinderen zou willen passen, gaat er bij mij niet in. En had uw vrouw ook geen familie die de kinderen nog eens graag willen zien? Mijn vraag wat u zou doen als u iets overkomt, blijft tot op heden onbeantwoord.

Het enige waar ik begrip kan voor opbrengen, is dat men u al voor de 7de keer vraagt. Met dat argument kunt u misschien iets proberen voor de rechtbank. Maar ga aub niet uw mede-bijzitters irriteren met dronkenschap, constante pauzes of opgejutte kinderen, zij zitten daar ook niet voor hun plezier.

christofdnd
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#18 , 24 sep 2018 17:34

Klopt LeenW, mijn vrouw had ook familie. Maar je denk toch niet als iemand trouwt dat heel de familie mee verhuisd naar de plaats waar de bruid gaat wonen. Veel van de familie woont in Texas, California, Louisiana, een gedeelte in Colorada en de dichtste familieleden van haar wonen in Florida. Dan wonen nog enkele neven en nichten in Washington DC. Wat denk je dus ...
Trouwens ik jut niemand op. Ik werk zes uur per dag verspreid over 18 uur. Ik wil gerust gaan zetelen, maar heb geen zittend gat. Ik ga mij ook niet bezondigen aan het rookverbod, dus als ik dit wil, ga ik eentje roken, tenzij men mij 20 euro geeft ipv 17, maar dan wel per uur. Het is trouwens zondagdienst, dus dubbel betaald. Als je kijkt, een burgemeester verdiend ook meer dan 2,12 euro/uur op zondag, zijnde 1,06 euro per uur in de week ..., zelfs een dopper of ocmw'er verdiend meer ... Ik ga zetelen, met de kids, en de nodige pauzes, das niemand irriteren, in tegendeel, zij irriteren mij op deze manier.

Reclame

christofdnd
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#19 , 24 sep 2018 17:52

LeenW, ik vermoed dat U vrouw bent. Bent U huisvrouw, ik bedoel hebt U zelf kinderen en een drukke job?

christofdnd
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#20 , 24 sep 2018 17:57

Trouwens bij deze sluit ik af met één goede gezegde, toch voor deze die het willen begrijpen:

I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it.

Toch voor deze die het WILLEN begrijpen, letterlijk geleerd van de Amerikaan ...

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#21 , 24 sep 2018 18:38

per ongeluk iedereen de verkeerde meegeef, kan altijd, een ongelukje is rap gebeurt niet, ..
iedereen is geen ongelukje meer maar sabotage, en dat zou u wel eens veeeeeeel meer dan een babysit kunnen kosten

ChristophePaus
Berichten: 453
Juridisch actief: Nee

#22 , 24 sep 2018 23:16

Ik vind echt dat topicstarter heel pertinente vragen stelt en dat hij wat meer steun verdient van dit forum dan wat hij hier op zijn bord krijgt ...
Iemand die al voor de 7de maal moet aantreden, mag ook al eens zijn gram tonen.
Dronkenschap, opeisen van langdurige rookpauzes en ander uitdagend gedrag zijn een brug te ver.
Zich aanmelden met zijn drie kinderen daarentegen vind ik een goede zet. Laat de voorzitter dit op het moment zelf maar oplossen!

LeenW
Berichten: 12813

#23 , 24 sep 2018 23:46

LeenW, ik vermoed dat U vrouw bent. Bent U huisvrouw, ik bedoel hebt U zelf kinderen en een drukke job?
Kinderen, voltijdse job. Moest men aan mij vragen te gaan bijzitten, zou ik eens goed vloeken, maar ik zou het wel doen. En vooral zonder mijn mede-bijzitters te irriteren.

Er was ooit een wetsvoorstel om het aantal keren bijzitten te beperken tot 3 keer, maar daar is nooit iets van gekomen voor zover ik weet. Ik stel voor dat TS het op die manier bij de rechter probeert, maar zonder het hele circus in het verkiezingslokaal.

Meeboo
Berichten: 1488

#24 , 25 sep 2018 08:09

sorry "goede vader" maar als je alleen bent met 3 kinderen en je dan in het weekend lam zuipt, welke verantwoordelijkheid draag je dan tov van je kinderen?

ik weet niet hoeveel van de prietpraat die je hier verkondigd waar is, maar moest het zo zijn zou ik me diep schamen tegenover mijn kinderen.

(effe off topic sorry)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#25 , 25 sep 2018 10:33

Kan hier een slotje op? Ik wordt misselijk van de uitspraken van de topic starter. Hij denk dat hij ons dan ook nog eens wat "goede raad" moet geven met zijn "Amerikaanse uitdrukking".

Misschien kan hij naar Amerika verhuizen. Zie voor wie ze daar "gestemd" hebben... Mensen toch, dat er nog altijd mensen in dit land leven, dat één van de welvarendste is ter wereld, en toch zichzelf nog zo beklagen en zichzelf zo onrechtvaardig behandeld voelen, zonder dat daar énige reden voor is, dat begrijp ik echt niet. Hopelijk erven zijn kinderen zijn "levensvisie" niet...

Slotje erop, zou ik zeggen. Dat hij de boel maar probeert te sabboteren tijdens de verkiezingen. Hij zal dan wel de gepaste boete krijgen voor zijn kinderachtig gedrag.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Staatsrecht”