problemen met adres

boefje1
Topic Starter
Berichten: 11

problemen met adres

#1 , 23 dec 2014 20:25

hoy een tijdje geleden geconfronteerd met leegstandheffing stad antwerpen op een woning die niet bestond de dienst leegstand heeft me na 3 jaar willen schrappen nadat ik er werd ingeschreven dus op een braakliggend terrein maar de ambtenaar had daar een woning zien staan nu wil de stad dat ik terug verhuis maar dat wil ik niet ik mag ook geen w.c badkamer of bescherming tegen weer en wind hebben dus moet ik wonen op een terrein met gras dit alles heeft zes jaar aangesleept aangezien de lokale politie en districtshuis niets ondernamen ben ik blijven aandringen om een menselijke oplossing te bekomen die is er nooit gekomen ik kan ook geen bouwvergunning krijgen dus ik vraag ze ook niet aan wat logisch is
daar de lokale politie mijne zever moe was hebben ze enkele maanden mijn identiteitskaart ingehouden en toen moest ik mijn bek wel houden de gevolgen ja wonen op een terrein met niets hoe los je dat op en de problemen die dat hebben meegebracht ja daar vind ik ook geen oplossing voor en deze heb ik dan naar stad antwerpen geschreven met als antwoord het is doorgegeven aan onze stadsadvocaat zolang het onderzoek loop geen communicatie hoe en waar moet ik naartoe gr peter

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
boefje1
Topic Starter
Berichten: 11

#2 , 23 dec 2014 20:29

ja dat is normaal als de stad antwerpen iets probeert en het lukt niet schuiven ze het in jou schoenen het kan nog jaren duren tot jij opgeeft volhouden zou ik zeggen zij zijn verantwoordelijk voor deze missing en jou identiteitskaart inhouden ja politie wat een zeikerds

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 23 dec 2014 20:34

Uw gebrek aan een dak boven het hoofd mag u er niet van weerhouden om punten, komma's en hoofdletters te gebruiken, om van spaties nog maar te zwijgen.

Reclame

meesje
Berichten: 475

#4 , 23 dec 2014 20:47

hoy! hoy! een tijdje geleden was er een zwangere vrouw die dat zelf niet wist en die had ook al problemen met leegstand en omdat er op haar grond met leegstand geen huis stond is ze dan maar ingetrokken in een stal die ook al leegstond tenminste als we de ezel en den os niet zouden meetellen maar haar man die ook last had van leegstand en zelfs niet wist dat hij vader ging worden werd door de zedenpolitie uit alle herbergen gesmeten omdat ze dachten dat hij zeverde en ook de lokale kraamkliniek die ook al leegstond maar er eigenlijk niet echt stond omdat het een schele ambtenaar was die mogelijks ook wat dronken was en daardoor dacht dat ze er stond hadden een tekort aan bedden en omdat ze de kleitabeltten niet bijhadden waar hun namen op stonden en ze hun trouwboek in antwerpen hadden laten liggen in hun huis dat niet bestond konden ze niet geschrapt worden uit het huis dat niet bestond en verdorie ergens vonden ze dat het niet logisch was omdat ze geen bouwvergunning hadden gekregen in tempore non suspecto en toen kwam er nog een baby bij vanwaar wisten ze eigenlijk niet maar wat erger was is dat er noch in die stal noch in hun leegstaand en niet bestaand huis geen badkamer was en zelfs geen toilet en om het nog erger te maken kwam toen de lokale politie langs die hun kleitabletten afpakte en stuksloeg en hen daarna bedreigden dat ze hun bek moesten houden of dat ze anders zouden worden vervolgd voor zedenschennis en na een tijdje kwam daar een illegale zwarte piet op een kameel aangereden en kreeg de nietsvermoedende vader die eigenlijk geen vader was maar enkel maar de eigenaar van een leegstaand huis op een bouwgrond die nog onbebouwd was een klacht aan zijn been wegens vermoedens van racisme omdat hij vloekte toen de kameel op zijn blote tenen scheet...
Waar een weg is is een wil.

boefje1
Topic Starter
Berichten: 11

#5 , 23 dec 2014 22:50

ja meesje dat vind ik echt tof je doet me lachen maar het valt echt niet mee moet nog dagelijks vechten en voor wat uiteindelijk geef ik het toch op en zal ik elders rustig gaan wonen en hoop dan van stad antwerpen nooit nog een brief of wat dan ook te krijgen

Franciscus
Berichten: 38583

#6 , 24 dec 2014 00:23

Op basis van welke wetgeving heeft de politie uw identiteitskaart ingehouden.
Hebt u een attest afname gekregen?

boefje1
Topic Starter
Berichten: 11

#7 , 24 dec 2014 07:35

zij hadden geen enkele basis ik deed aangifte verlies dus samen met 3 foto's aangifte gaan doen je kent dat wel toen kwam de wijkagent in de inkomhal vroeg wat ik kwam doen hij vroeg me de aangifte,wat ik niet mag weigeren anders krijg je pv dat weet je ook wel ik kreeg mijn fotokes terug en hij gaf later als uitleg dat hij eerst moest vaststellen dat ik daar wel woon na een maand of 6 willen ze me verhoren over een diefstal de reden en omstandigheden over deze diefstal kon ik goed begrijpen voor alle duidelijkheid ik had er niets mee te maken,maar ik weigerde om een verklaring af te leggen en na wat over en weer gepraat hebben ze dan toch maar verlies identiteitskaart gemaakt ik heb wel het één en ander moeten verzetten en kreeg zelfs een boete omdat ik geen paske bij me had toen onze vriendelijke wijkagent dan nog een rijverbod moest betekenen schreef hij nog duidelijk geen i.k. in bezit als ik dan vraag ja hoe zit het ermee dan trap je op zijn tenen

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#8 , 24 dec 2014 08:58

Gelieve je teksten duidelijker te schrijven, anders is de kans groot dat er niemand een goed antwoord zal kunnen geven. Dta was wat meesje ook bedoelde.

Franciscus
Berichten: 38583

#9 , 26 dec 2014 18:09

PB gestuurd.
ofwel staat daar een woning - met een adres waar men zich kan domiciliëren.
ofwel is de uitleg niet 100% - en zijn er een aantal feiten die aanleiding hebben gegeven tot die beslissingen.
En het is de gemeente die bepaald of u op dat adres een inschrijving kan hebben cq in welke gemeente woonde u daarvoor was u daar AACB ambtelijk afgeschreven dus?

Terug naar “Staatsrecht”