RAAD VAN STATE IS GEFOPT

DUKEII
Topic Starter
Berichten: 13

RAAD VAN STATE IS GEFOPT

#1 , 26 mar 2014 19:38

ik zit hier met rare redenering
Beslissende overheid past nogal ongepaste/valse wetgeving toe om zaken te omzeilen uit de milieuwetgeving .
Met deze beslissing zitten ze nu met een hangend beroep door derden opgemaakt bij de minister .
Momenteel is er nu een stedenbouwkundigen aanvraag bij die beslissende overheid en moet een koppeling gemaakt
worden met de milieuvergunning ( die er na 6 maanden nog steeds niet is ) .

Nu heb ik volgende redenering en met de veronderstelling dat de milieuvergunning eerstdaags toekomt :

Stel dat de beslissende overheid nu de stedenbouwkundigenvergunning afkeurt , dan moet de aanvrager van de vergunning naar
de Raad Van State stappen om de beslissing van de overheid te verwerpen en komt er van al dat gepruts met de milieuvergunning
niks bekent .
In het andere geval , als de beslissende overheid goedkeurt , kan ik bij de Raad Van State vernietiging van de beslissing aanvragen
en het gepruts van de overheid aan hen uitleggen .

Wat moet ik doen om toch zeker bij de Raad Van State te geraken of kan ik ook nog stappen ondernemen als de aanvrager zijn zin
daar krijgt ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding