Website FINANCIEEL ONDERZOEK

Valere de Vos
Topic Starter
Berichten: 1
Contacteer: Website

Website FINANCIEEL ONDERZOEK

#1 , 14 nov 2006 21:02

Geachte Heer / Mevrouw,

Ik ben hoofdinspecteur bij de Federale Gerechtelijke Politie te Kortrijk en de auteur van verschillende politie-handboeken met betrekking tot onderzoeken van financieel economische misdrijven (financieel-patrimoniumonderzoek, misdrijven ivm de staat van faillissement, bedrieglijk onvermogen, wegmaken van nalatenschap, valsheid in geschriften en gebruik en fiscale fraude).

Informatie betreffende mijn publicaties kan U terugvinden op :

http://users.telenet.be/financieel-onderzoek
( klik op de link )

De website ?Financieel Onderzoek? verdient zeker een plaats tussen Uw favorieten. Hier vind U alle informatie in verband met gerechtelijke onderzoeken naar financieel-economische misdrijven (faillissement, bedrieglijk onvermogen, wegmaken van nalatenschap, valsheid in geschriften en gebruik en fiscale fraude). De informatie op deze site is het resultaat van 20 jaar ervaring in het onderzoek met betrekking tot financieel economische misdrijven bij de ex-Gerechtelijke Politie bij de parketten. Deze site is een onmisbaar instrument voor al wie bij een financieel onderzoek betrokken is en een inzicht in de praktijk van dit onderzoek wil krijgen.

Met vriendelijke groeten.

Geert DELRUE - Auteur[/url]

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fresh
Berichten: 167

#2 , 15 nov 2006 11:06

Ik denk niet dat deze site bedoeld is om publiciteit te voeren rond verschenen publicaties. Ik zou het dan ook ten zeerste betreuren dat deze site wordt (mis)bruikt voor dergelijke d?marches.
@webmaster: mss is het nuttig om de doelstellingen van deze site nog eens te specifi?ren alvorens te verzeilen in allerlei commerci?le toestanden.

Reclame

Terug naar “Nuttige sites”