grond Spanje/ Duitsers overleden/erfgenamen

Costa2018
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

grond Spanje/ Duitsers overleden/erfgenamen

#1 , 21 sep 2018 15:39

In 2007 betaal ik een voorschot aan een Duits koppel op aankoop van een grondstuk in Spanje.
Ex aantal maanden wanneer de akte dient verleden te worden, komen de Duitsers niet opdagen.
Volgens hun hebben ze te goedkoop verkocht en willen een betere prijs.
Ik leg beslag op het grondstuk en start de juridische procedure.
Deze zaak win ik en na vele jaren ( 2016) is er een uitspraak in mijn voordeel en moeten de Duisters alsnog komen om de akte te verlijden. ( + alle kosten ten hunne laste)
Hier proberen ze weer te rekken en in juni 2017 komt de man te overlijden, alle papieren worden opgemaakt voor de nalatenschap, zodat de weduwe alleen kan tekenen en juist wanneer alle papieren en volmachten klaar zijn in december 2017 komt ook de vrouw te overlijden.
In januari 2018 neem ik contact met een erfgenaam in Duitsland en deze beloofd dat er werk van gemaakt zal worden ( opvolging nalatenschap). Maandelijks bel ik, maar het blijft duren.
Uiteindelijk krijg ik een nummer van een Duitse advocaat die zich hiermee zal bezighouden.
Maar op heden is er weer niks gebeurt.
De kosten die voortvloeiden uit de verkoop, meerwaarde, grondbelastingen enz zijn allemaal ten laste van de verkopers , zodanig dat ik reeds geld zou moeten krijgen van de verkopers/erfgenamen bij het verlijden van de akte.
Hoe kan ik dit oplossen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Kopen”