woning gekocht van een makelaar. Met verborgen schade.mijnschade dringend hulp gezocht

Alpo
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

woning gekocht van een makelaar. Met verborgen schade.mijnschade dringend hulp gezocht

#1 , 28 apr 2018 19:12

Kan iemand mij hier bij helpen
Ik heb In de jaar 2012. Een woning gekocht. Maar helaas heeft de makelaar me. Gekloot wegens woning mijnschade . Toen ik de woning gekocht had. In 2012
Zag niet veel aan de woning. Wegens mijnschade. Toen ik ook vroeg aan de makelaar die het woning aan mij heeft verkocht. Zag ik dat de dallen ingang kelder dat die wat scheef stonden. En toen ik vroeg waarom dat het zo was zij de makelaar tegen mij. Dat ze die indertijd zo hadden geplaats. Nu komt het van 2012. Tot nu, is mijn woning langzaam aan het zaken!
Mijn zij muur staat nu voledig bol. Heb schrik dat de woning gaat instorten.
Kan ik nu ergens een Klacht neerleggen wegens, invordering schade ?
Mvg :|

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38594

#2 , 28 apr 2018 19:54

Misschien eens met uw notaris van toen gaan praten.
Ik vermoed dat u schade door een mijn? wil zeggen.
Ook eens bij de gemeente gaan horen.
Mogelijk hebben de buren er ook last van.

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 28 apr 2018 20:01

Destijds (40 jaar geleden) heb ik nog mijnschade aangegeven voor een woningen in Waterschei, en in Marcinelle en omstreken. Weet niet of dat vandaag nog mogelijk is.
Toen kwamen mensen van de mijn zelf dat herstellen, maar nu zijn die er niet meer.

Reclame


Terug naar “Kopen”