Samen een huis gekocht

nkanhi
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Samen een huis gekocht

#1 , 26 apr 2018 23:33

Beste,
Ik en mijn vriendin hebben een hypotheek gesloten om een huis te kopen. Helaas, heeft mijn vriendin altijd gewegerd haar deal van kredit te betalen. Ook de schuldsaldo verzekering en alle kosten betaal ik alleen al jaren. Op een moment is ze weg van het huis gegaan maar wil haar naam van de notaris akte niet afschreven. Na vijf jaar vraagt ze daarvoor een deel van het huis. We hebben in dit huis twee jaar samen gewonnen zonder officiele samenwoning akte. En alle die tijd betaalde ze niets. Heeft ze gelijk of niet? Ik vraag uw advies hiervoor.

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 26 apr 2018 23:47

Als jij de nodige bewijzen kan voorleggen dat jij alles, haar deel inclusief, hebt betaald, zou u dat moeten kunnen recupereren bij de verdeling na vb. de verkoop van het huis. Jij kan natuurlijk het huis overkopen waardoor zij geen eigenaar meer is en alles laten verrekenen.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Kopen”