probleem immo kantoor

goudvis
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

probleem immo kantoor

#1 , 11 jan 2018 17:11

Wij verkopen ons huis.
Ik heb in november een aangetekend schrijven verzonden dat we ons contact niet willen verlengen.
Dit contact liep af 21 december.

20 december vraag ik aan de immo een lijst met kandidaten en de huissleutel
22 december krijg ik mail: 'Ik heb enkel een bod van 260.000 euro, ik verwacht eerstdaags een voorstel van 270.000 euro. Dit wel met opschortende voorwaarde lening'
27 december vraag ik terug hoe of wat. Ik krijg volgende terug: 'Beste ,Dank voor je email, deze wordt echter niet gelezen.
Het kantoor is gesloten tot 2 jan 2019

2 januari bellen we: zaakvoerder nog op reis tot 5 januari
6 januari: zaakvoerder maandag terug
8 januari: heel de dag opleiding voor het immo kantoor niemand bereikbaar
9 januari: mijn man is razend nadat ze de telefoon dichtgooien en stapt naar de politie.
politie belt immo op, immo belooft tegen s avonds een antwoord te geven of 10 januari onze sleutel terug.
10 januari niemand bereikbaar
11 januari.. vanmorgen niemand telefonisch bereikbaar, om 17u30 zou zaakvoerder terug zijn. Om 17u is mijn man daar: opleiding heel de dag voor iedereen.

Wij zijn radeloos, wat kunnen we hiermee doen?
We willen het huis zelf uit de hand verkopen, we konden al van 21 december met de verkoop gestart zijn maar hij blijft ons aan het lijntje houden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 11 jan 2018 19:50

Slot veranderen.

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 12 jan 2018 00:01

Geen zaak voor politie is burgerlijke zaak.... zou een staartje kunnen krijgen wegens zonder reden en toelating parket mengen in een burgerlijk geding.

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6854

#4 , 12 jan 2018 08:22

Begrijp ik goed dat uw contract met de immo afgelopen is op 21 december ll ?

Dan bent u m.i. zo vrij als een vogel. Start gerust de verkoop op eigen houtje, of met een andere makelaar.

Hebt u intussen een lijst gekregen met de mogelijke kandidaat-kopers? Zo niet, dan hebben ze al helemaal geen poot om op te staan.

Zoals mava105 zegt, slot vervangen.
Succes!

goudvis
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#5 , 13 jan 2018 11:12

bedankt voor jullie reacties

factuur slotenmaker, mag niet naar immo gezonden worden zeker? ;)

bosprocureur
Berichten: 6854

#6 , 13 jan 2018 11:29

Eigenlijk kan je volstaan met nieuwe cilinders hoor. Maar doe het dan.

NU.

Terug naar “Kopen”