Bod gedaan, kan ik nog afzien van de koop?

schaakspeler
Topic Starter
Berichten: 13

Bod gedaan, kan ik nog afzien van de koop?

#1 , 01 sep 2017 10:41

Een tijdje geleden heb ik een bod gedaan op een appartementsblok. Bij nader inzien zou ik het toch niet wensen te kopen. Kan ik hier nog onderuit?

Het bod staat op papier, er staat:
Ondergetekende NAAM LOCATIE doet een bod van BEDRAG voor de aankoop van het onroerend goed gelegen te LOCATIE. Dit onherroepelijk bod is geldig tot en met 4 augustus 2017 mits alle attesten binnen zijn. Kandidaat kopers werden volledig en voldoende geinformeerd door IMMO. Dit bod werd aanvaard door verkopers op OPENGELATEN

Op locatie werden hier 2 exemplaren van gemaakt, waarvan ik er 1 getekend heb, die heeft de immo meegenomen, op het andere exemplaar dat ik heb staan geen handetekeningen.

Heb geen documenten gekregen waarin staat dat dit bod aanvaard is, alsook heb ik nog maar 1 attest gekeregen (EPC).

Kan ik dus nog afzien van deze koop?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 01 sep 2017 10:45

Het bod is niet aanvaard geweest binnen de gestelde termijn, bijgevolg is er geen koop.

Reclame

Terug naar “Kopen”