Geldige verbintenis of toch niet?

Isapla
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Geldige verbintenis of toch niet?

#1 , 09 aug 2017 05:23

Wi hebben een hele moeilijke tijd achter de rug door faillissement die nog altijd niet afgelopen is.
Op de hoop toe werd mijn man ontslagen en we hadden dringend een wagentje nodig voor zijn nieuwe werk. We hadden er één op het oog en er moest 880 euro betaald worden. Een bedrag die ik niet had. Tóen stelde een 'bevriende café baas' voor om het bedrag voor te schieten maar zijn vrouw mocht van niks weten. Wij content dat we uit nood waren. Er werd een bierkaartje getekend met bedrag en handtekeningen. En afspraak iedere week 50 euro. Die veel was voor ons mr ja we handelden uit goed geloof. Ik heb echter geen copie van dat kaartje en t heeft al vlug moeten gaan. Na iedere week betaald te hebben (jammer genoeg ben ik te braaf geweest om te laten aftekenen het moest in het geniep gebeuren) is er een ferme woorden wisseling geweest. Resultaat gedagvaard omdat ik nog niks zogezegd betaald heb ondanks aanmaningen.Het waren bedreigingen op 1 bericht zond hij"en mét overleg met de curator moet u en uw partner komen tekenen voor einde lening' als wij zogezegd niks betaald hebben hoe kan er dan einde komen.
Heb ik ergens kans om dit te winnen die persoon maakt ons overal zwart dat we armoedzaaier zijn en vertelt overal dat wíj hém geld schuldig zijn en dat hij míj wel zál krijgen.
Liefst geen opmerkingen over hoe erg ik de mensen vertrouw we zijn al genoeg gestraft

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
KJ86
Berichten: 2663

#2 , 09 aug 2017 22:40

Het leven is hard. Best zo snel mogelijk het openstaand saldo betalen en deze keer met ontvangstbewijs.

Reclame

Terug naar “Kopen”