Samen huis kopen: ongelijke inbreng (welke formule en wat met erfrecht/schuldsaldoverzekering)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Samen huis kopen: ongelijke inbreng (welke formule en wat met erfrecht/schuldsaldoverzekering)

#16 , 31 mar 2017 12:00

Sallyke, dat twee mensen samen een woning kopen, OK, maar in het geval van de topic starter, draagt de andere partij véél minder bij. Ik vind het dan ook een beetje ongepast dat die andere partij zoveel eisen gaat stellen, terwijl de topic starter reeds enkele mooie voorstellen gedaan heeft naar haar toe. Zeker aangezien de topic starter de woning zelf kan bekostigen (wat er niet veel kunnen tegenwoordig), maakt deze situatie toch enigsinds anders dan twee partners die samen een huis kopen en min of meer gelijk de kosten dragen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Kopen”