ingeschreven

truike
Topic Starter

ingeschreven

#1 , 17 aug 2014 13:01

Ik heb een woning gekocht enkele maanden geleden waar huurders inzitten.
Mijn notaris heeft me geholpen met de nodige papieren.
Het huur contract stond op 2 namen, dus ik heb de opzeg gedaan apart op die 2 namen.

Nu heb ik al die tijd enkel contact gehad met de volwassen zoon, die verhuist in september.
Maar de huurders die op het contract vermeld staan heb ik nog nooit gesproken.
Zijn vader is vrachtwagen chauffeur, maar de vrouwelijke naam die op het contract staat heb ik altijd vermoed dat het zijn moeder was.
maar nu zegt die kerel dat zijn moeder daar niet woont.

Het zijn mensen van vreemde origine, zijn nederlands is niet zo super goed.

Ik heb schrik dat ik problemen ga krijgen om die mensen weg te krijgen tegen 1 november.
alles is gedaan zoals het hoort, dus in principe moet ik dan gewoon de procedure opstarten, maar mijn huurcontract verloopt ook op 31 oktober, dus dan ben ik dakloos gedurende de hele periode om hen eruit te krijgen.

Nu was mijn vraag concreet, heb ik het recht om bij de gemeente te gaan vragen wie daar ingeschreven staat op dat adres?
Ik zou graag weten of die vrouw daar eigenlijk wel ingeschreven staat.

Niet dat het er echt toe doet, maar ik vind het allemaal vreemd dat ik ook totaal geen kledij zie hangen in de kast van zijn ouders.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 aug 2014 23:52

Uiteraard kan u dat met uw eigendomsakte die u toont zal men u een lijst geven van alle personen die er ingeschreven zijn.
Ook al eens lezen:

http://justitie.belgium.be/nl/binaries/ ... 138431.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

truike
Topic Starter

#3 , 18 aug 2014 09:14

Uiteraard kan u dat met uw eigendomsakte die u toont zal men u een lijst geven van alle personen die er ingeschreven zijn.
Ook al eens lezen:

http://justitie.belgium.be/nl/binaries/ ... 138431.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

oh ok, thx
ik ga dit es doorlezen

Reclame

Terug naar “Kopen”