Vlaamse renovatiepremie

Geo
Topic Starter

Vlaamse renovatiepremie

#1 , 15 mei 2007 23:29

Ik zit met een vraag over deze premie: Ik ben pas gescheiden, heb mijn (gezamelijk) huis verkocht en heb een ander huis aangekocht.
E?n vd voorwaarden vr deze premie: u hebt geen ander huis in volle eigendom gehad de voorbije 3 jaar.
Kan ik op de ??n of andere manier verkrijgen dat ik als alleenstaande geen huis had in volle eigendom (maar als echtpaar), terwijl ik nu als alleenstaande een huis heb aangekocht???

Dank bij voorbaat
Geo

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Heye

#2 , 16 mei 2007 00:51

Hallo,

Ik vrees dat dit hetzelfde is. Uw naam blijft hetzelfde.

Met vriendelijke groeten
Heye Andy

j.demoor

#3 , 17 mei 2007 09:58

?Art.81.De tegemoetkomingen die in deze afdeling worden vermeld, kunnen enkel worden verleend wanneer de alleenstaande of het gezin geen andere woning in volle eigendom bezit, tenzij het een ongeschikte woning betreft die door de alleenstaande of het gezin zelf werd bewoond...De Vlaamse regering* bepaalt de bijzondere voorwaarden voor de toepassing van deze afdeling.?(15 JULI 1997. - Decreet houdende de Vlaamse Wooncode)

* Zie 18 DECEMBER 1992. - Besluit van de Vlaamse Executieve houdende instelling van een aanpassingspremie en een verbeteringspremie voor woningen.

Voornoemde bepalingen bevatten de voorwaarde ?de voorbije 3 jaar? niet.Uit welke Vlaamse,provinciale,gemeentelijke bepaling haalt u die voorwaarde.

Ga volledigheidshalve naar (geconsolideerde wetgeving) onder Belgisch Staatsblad in http://just.fgov.be .Klik in de balk achter ?Juridische aard? op het omgekeerd driehoekje uiterst rechts en zoek daar de nodige WetBOEKEN.

Reclame

Terug naar “Kopen”