lekkage in nieuw huis.

zeeple
Topic Starter

lekkage in nieuw huis.

#1 , 09 dec 2012 19:13

Mijn dochter heeft 2 jaar geleden een nieuw appertement gekocht. In Utrecht de verkoper heeft eerst van 2 huizen 4 appertementen gemaakt en later er nog een verdieping opgezet.Nu woont ze daar 2 jaar en ik denk dat ze al 10 x lekkage heeft gehad. dit wordt steeds verholpen maar het blijft. Nu is zij haar huis aan het verkopen en is er weer lekkage. Kan zij een schadevergoeding vragen aan de verkoper of al de ellende en het niet kunnen verkopen van haar appertement? Zij weet niet meer wat ze er mee aan moet.
>

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 09 dec 2012 19:39

Zolang Utrecht nog niet geannexeerd is door België kan u uw vraag beter stellen op http://www.rechtenforum.nl. Zij zijn beter thuis in de Nederlandse wetgeving. :wink:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Kopen”