Hoi in het schattingsverslag zet de schatter een 8-tal huize met foto en verkochte prijs. Dit gebruikt hij als vergelijkingspunt om nu de prijs te bepalen welk ik dien te betalen voor de woning welk ik wens te kopen met preferentiële toewijzing. Doch hij gebruikt een huis met 13,5are bouwgrond terwijl mijn woning slechts 6a bouwgrond heeft. hij gebruikt huizen die echt aan zeer hoge prijzen verkocht zijn om alzo mijn prijs serieus de hoogte in te helpen. hij gebruikt huizen welke allen met de straatbreedte mee gebouwd zijn terwijl mijn huis in de diepte gebouwd is.
nu dien ik binnen de 14 dagen aan mijn advocaat foto's van huizen te bezorgen met hun verkoopprijs welke tegen mindere prijzen verkocht zijn om ons te verdedigen dat er reeds veel huizen verkocht zijn aan lagere prijzen dan de schatter opgeeft als vergelijkingspunt. het probleem is dat de schatter over het nodige materiaal beschikt in zijn dossiers om foto's en verkoopprijzen op te zoeken in mijn gemeente. ik kan alleen maar naar de site's kijken van huizen die te koop staan en hun VRAAGPRIJZEN. ik heb nu al een site gevonden immo.not welke foto's op internet zet met hun verkoopprijs. doch van mijn gemeente staan er geen vergelijkbare huizen op. wie kan mij helpen waar ik huizen kan vinden verkocht in mijn gemeente met ongeveer dezelfde oppervlakte bouwgrond, ook in de diepte gebouwd en van ongeveer hetzelfde bouwjaar.
heel heel erg bedankt op voorhand; ik heb dit echt wel nodig of ik betaal me blauw aan de gevraagde verkoopprijs van de schatter