ergens in 2006 wou ik een andere woning hebben . Ik zag een appartementje aan X IN ANTWERPEN belde en mocht vrijsnel gaan kijken en ja het was vrij !!! De eigenaar was Y uit Z na men waarborg en men huur betaald te hebben wist ik wel dat er werken waren maar die zouden spoedig opgelost zijn !
De werken bleven duren beter gezegt heb er weinig werkmannen gezien!!!! Dus na enige tijd vroeg ik ik betaal nu al maanden huishuur maar kan me niet douchen of naart wc gaan kan men eigen alleen met koud water wassen en als ik doortrek opt wc kwam het omhoog via de douche , er zaten gaten in de muur en er was geen verwarming maar was wel winter dus ik sliep met vijf dekens en wastte me bij een vriend en ging zo werken !!! Men hondje dat thuis zat nu komt het dierf ik niet meer vrij laten lopen omdat er vanalle materialen lagen omdat ze na maanden begonnen via de schouw de andere appartementen te renoveren en via daar kwamen de stenen bij mij terecht!!!! men hondje zag elke dag grijs vant stop en had een wit hondje , omdat te verkomen maakte ik hem vast in de keuken aan de kast ! ocharme het beestje echt wel ! Maar das nog niet alles ze belde me om te zeggen dat het water eindelijk tegoei was aangesloten en kon ik men afwasje doen , maar het water kwam via te steentjes van de vloer terug naar boven !!! ik belde hem razend en zei gemaakt is dat gemaakt !! hij beloofde speodig op herstel ! Dus de volgende dag ik een beetje opgelucht naar huis want dacht kan me thuis wassen alsook tegoei eens kuisen in de slaapkamer waar ik woonde de living was een bouwwerf !!! Maar dat was een gedacht dat niet klopte !!! pakte water mor er liep niks meer weg !!! Toen belde ik hem met de vraag met wie zen voeten hij speelde ik zei nu kan ik me wassen ik blij maar nu kan het water niet weg uit de afwasbak uit de keuken !!! (douche en wc nog steeds niet te gebruiken! ) dus moest van hem produkt halen om te ontstoppen hij zou het me terug betalen . en ja alles kwam door de grond naar boven en men hondje heeft er ingestaan , men hondje zen vier pootjes verbrand door het zuur van die ontstopper !!! hij is er doorgekomen maar hoe , de helft van zen achterppotjes weg en zen voorpootjes de voorstukjes weg !! Maanden in dierenziekenhuis gelegen!! Was razend op de huisbaas en vertelde dit heb je me niet beloofd dat was niet debelofte !!!! Hij dreigde me , en zei ok als gij dat zo ziet !!! ik zei vanaf nu betaal ik niets voor het appartement klaar is !!! En ik kreeg den deurwaarder op bezoek die ook zei dit huis is niet bewoonbaar maar doe men job!!!! Ze hebben al men dingen in een container gegooit en ik was alles kwijt !!! k zou heel graag vragen of per ongeluk iemand van die kanten is en of ze nog verhalen kennen van Y !! Want heb weer een brief gekregen omdat ik nog steeds niets kon betalen zat onder schuldbemiddeling !!!! IK WEIGER Dat ze men huis komen leegmaken!!!! Is dit menselijk? Neee KOMAAN HELP ME ZOEKEN NAAR MENSEN DIE OOK HUURDE BIJ Y AAN XG DAN KAN IK HET VOOR HET GERECHT TREKKEN MET MEERDERE STAAN WE STERK ALLEEN NIET !!!!!
[JPV: namen weggehaald, de verbetering van de leesbaarheid van de tekst is voor rekening van de poster]