Bod (gelijk aan vraagprijs) bij de notaris

grinisagi
Topic Starter

Bod (gelijk aan vraagprijs) bij de notaris

#1 , 19 mar 2012 13:39

Hallo Allen,

Wat als ik een bod doe bij een verkoop via de notaris, dat gelijk ligt aan de vraagprijs?
Wilt dit zeggen dat het sowieso voor mij is? Of kan men nog wachten op een bod hoger dan de vraagprijs?
Hoe zit dit juist? Ik kan begrijpen dat de notaris dit nog even aan de verkopers voor legt, maar als de vraagprijs bereikt is kan men dan nog blijven wachten op een hoger bod?

Alvast bedankt !

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 19 mar 2012 13:47

Kopers dienen deze prijs niet te aanvaarden, en mogen wachten op een hogere prijs. Daarom is het belangrijk in uw bod een "geldig tot " op te nemen.

grinisagi
Topic Starter

#3 , 19 mar 2012 13:48

Ok hartelijk bedankt voor het snelle antwoord :-)

Reclame

Lanox
Juridisch actief: Nee

#4 , 19 mar 2012 14:59

Dit is een vraag die hier telkens maar weer terugkomt en waar de antwoorden blijven verschillen. J.De Moor heeft hier onlangs nog geantwoord met wetteksten waaruit het tegendeel blijkt van wat Turaki zegt.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 19 mar 2012 15:21

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 54&t=36617" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Kopen”