Huis kopen als zelfstandige

Sarinah
Topic Starter

Huis kopen als zelfstandige

#1 , 28 mei 2011 22:06

Hallo,

Mijn vriend en ik hebben een huis op het oog om te kopen. Hij is werknemer en ik wil nu mijn studies gedaan zijn beginnen als voltijds zelfstandige.
Ik zou zo'n 30% van de woning kunnen inschrijven als praktijkruimte en kan van interessante kortingen en dergelijke genieten indien ik effectief zelfstandig word maar nu is het probleem dat ik om een lening voor het huis te kunnen krijgen een haalbaarheidsstudie/financieel plan moet opstellen waaruit blijkt dat ik minimum 800-1000 euro zal gaan verdienen (netto overhou neem ik dus aan). De vraag is of dit eigenlijk wel mogelijk is voor een beginnend zelfstandige.
Uiteraard ga ik op zoek naar een boekhouder maar zou hier alvast wat info willen vinden. Ik heb namelijk echt geen idee wat je als beginnend zelfstandig kapster verdient en kan dit ook nergens online vinden...

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Kopen”