een huisje voor ons twee

dhaese.r
Topic Starter

een huisje voor ons twee

#1 , 03 aug 2010 20:47

Mijn vriend heeft, toen we net samen waren, een huisje aangekocht. Dit is afgebroken en nu, drie jaar verder, is er een nieuwbouwwoning neergezet, ruwbouw winddicht.
Mijn vriend nam alle kosten van het bouwproject tot nu toe op zich en we wonen op het appartementje dat ik huur.
We hebben tot nu toe nog niets ondernomen om de woning op onze beide namen te zetten. Met een kindje onderweg, willen we hier nu toch wel werk van maken...
Heeft er iemand tips voor ons om dit op te lossen? We hebben al wel vernomen dat een huwelijkscontract een snelle, makkelijke, goedkope en degelijke oplossing is, maar aangezien we niet willen trouwen voor een huis, zouden we graag nog andere alternatieven vinden.

Alvast bedankt,
Tinneke en Robin

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 03 aug 2010 21:30

Trouwen is idd de aangewezen weg in jullie situatie. Trouwen doe je niet voor het huis , maar denk eens aan het kind.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Kopen”