Huis gekocht , heel vuil achtergelaten .

Delano
Topic Starter

Huis gekocht , heel vuil achtergelaten .

#1 , 28 jul 2010 10:34

Hallo allemaal

Ik heb net een huis gekocht , op zich heel tevreden .
Het enigste en grootste probleem is dat de vorige eigenaar het pand heel vuil heeft achter gelaten .
De keuken zit overal vol vet , de frigo ( volgens mij zitten er wormen in , zo hard het stinkt ... ) kelder vol papier , het stinkt overal naar de katte pis , en tafels , stoelen en zo veel rommel overal ...
Wat kan ik er aan doen ?
Kan ik bijvoorbeel een schoonmaak bedrijf alles laten opkuisen en de factuur naar de notaris sturen ?

Graag advies over hoe en wat .

Groetjes

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 jul 2010 10:55

Delano is blijkbaar dezelfde poster als Guyguy, of het zou een groot toeval moeten zijn dat 2 nieuwe eigenaars krak hetzelfde voorhebben met hun nieuw verworven pand.

Veebee

#3 , 28 jul 2010 11:23

Ik denk het ook 8_)
Nu, factuur naar notaris sturen, die zal eens goed lachen me dunkt. De verkoop is afgehandeld, partijen hebben het geld en sleutels overgemaakt dus waar ga je nu nog verhaal halen?
Als er in de akte niets staat van bezemvrij achterlaten, dan denk ik niet dat je nog iets kan doen.
Al contact opgenomen met vorige eigenaar?

Reclame

Delano
Topic Starter

#4 , 28 jul 2010 13:22

Inderdaad , :lol:

Goed gezien .

De vorige eigenaar heeft gewoon zijn gerief genomen , voor de rest is alles smerig .

Terug naar “Kopen”