Hallo,
Ik en mijn vrouw, beiden jonge mensen dachten ons droomhuis gekocht te hebben.
De woning kan je vinden op volgende link:
[link verwijderd daar deze direct de naam van het immokantoor aanbrengt: Vandebos]
Bij de verkoop hebben verkopers en makelaar ons verteld dat alle vloeren beton waren en dat het huis heel stevig was.
Het plafond in de garage was gedekt door isimoplaten zogezegd om extra te isoleren.
Wij ondertekenden een compromis en hebben ons voorschot netjes betaald.
Na het ondertekenen van de compromis wist de verkoper ons al doodleuk te vertellen dat de waterput die bij het huis was helaas niet meer bruikbaar was doordat die vol met zand stond.
Ik was licht geërgerd maar wou er geen punt van maken.
Nu 2 dagen geleden, voor het ondertekenen van de akte bij de notaris mochten wij beginnen verhuizen en merkte ik in de living op dat de vloer 4 cm gezakt was!
Dit was niet zichtbaar bij de aankoop omdat alles nog gemeubeld was en bedekt met tapijten (zie foto's)
De zogezegde isolatie in de kelder diende dus ook als camouflage opdat we niet zouden kunnen zien dat er destijds staltongewelven geplaatst werden waarvan de stellingen te vroeg waren weggenomen. Resultaat: vloer 4 cm gezakt en wanneer je op de vloer lichtjes springt beweegt de hele living. Dit is gewoon een gevaarlijke situatie.
Wanneer we bij de notaris de verkoper hiermee confronteerden lachte die ons uit en zei ons dat we het huis maar weer moesten proberen verkopen.
Kunnen wij de verkoper met deze zaak aansprakelijk stellen om tussen te komen in de kosten die dit zal meebrengen?
Met vriendelijke groet,
Marius