Dat zal wel een beetje te beperkt zijn denk ik.ik dacht dat er enkel voor verhuur specifieke eisen werden gesteld (prijs met of zonder onkosten)
Bij verkoop ziet men tegenwoordig nog enkel de tekst "te koop" en een imposant logo van het kantoor met daarop eventueel zijn contactgegevens. (soms zelfs enkel de url van hun website)
Deze informatie moet ter beschikking zijn op ogenblik dat het goed te koop wordt aangeboden. Maar al die informatie moet niet aangeplakt worden op het te koop staande gebouw of in het advertentieblad worden gepubliceerd. Stel je even voor dat o.a. een volledig postinterventiedosier in de koopjeskrant moet worden gepubliceerd voor al die kleine annonces....Dat zal wel een beetje te beperkt zijn denk ik.ik dacht dat er enkel voor verhuur specifieke eisen werden gesteld (prijs met of zonder onkosten)
Bij verkoop ziet men tegenwoordig nog enkel de tekst "te koop" en een imposant logo van het kantoor met daarop eventueel zijn contactgegevens. (soms zelfs enkel de url van hun website)
Kijk eens onder volgende link, zonder enige pretentie van volledigheid
www.habitos.be/immo/item.asp?item_id=1675
Er zouden serieuze boetes voorzien zijn voor wie dit vergeet.