Lening

Elise5555
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Lening

#1 , 17 mar 2022 10:02

Hallo!

Ik heb in juli van vorig jaar (2021) een verkoopovereenkomst getekend. Ik ben de koper. Het is een groot project van een bouwheer en een immo kantoor. Bij het immo kantoor hebben ze mij toen verteld dat ik tijd genoeg heb om een lening aan te vragen. De akte werd pas een jaar na datum verleden. Ik ben daar heel naïef op ingegaan, met alle gevolgen van dien dat ik dus nu pas bij banken ben gaan luisteren ivm een lening.
Bij 5 banken werd mij ondertussen de lening al geweigerd, ik heb ook de weigeringsbrieven want ik heb er 3 nodig om een ontbinding van de verkoopovereenkomst te verkrijgen.
Nu dien ik deze aangetekend op te sturen. Maar ik weet niet aan wie, en wat ik in deze brief moet schrijven om op te sturen?
Bedankt alvast voor de hulp!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5396

#2 , 17 mar 2022 15:54

Op de verkoopsoverenkomst staan toch de gegevens van de verkoper?

Staat de opschortende voorwaarde van t verkrijgen van een lening in de overeenkomst? En indien ja is de duurtijd niet al lang overschreden?

Wat zeggen de opzeggingsclausules in de overeenkomst?

Reclame

Terug naar “Kopen”